Wang'ın ceza alıp, göl kenarında adamla karşılaştığı gün
Wang sonunda cezasını bitirince göl kenarına yalnız kalmak için gitti. Gözleri kapalı bir şekilde büyük kayada uzanırken yan taraftan gelen hışırtı ile gözlerini açtı. Kendisine gülümseyerek bakan yaşlı adama şaşkınlıkla baktı.
"Sen kimsin?"
"Uzun zamandır bu ormanın yakınlarında hayatına devam eden bir dervişim asıl sen kimsin? Derdin nedir içinde bir sıkıntı var ki kaf dağından görülüyor"
"Hiç kimse değilim. Size iyi günler"
"Biraz hikaye dinlemek istersin diye düşünmüştüm oysaki. Çünkü ben burdaki tüm sırları bilirim"
"Gerçekten gerek yok size iyi günler"
"Bitmeyen Gece hakkında bilgi verebilirim desem"
Wang durdu. Aradığı ayağına gelmişti
"İyi anlat bakalım"
"Efendi Wei'yi tanır mısın?"
Wang henüz adamın derdini tam olarak bilmediği için annesi olduğunu söylememiş "Evet tanırım, onu herkes tanır. Ne oldu ki onunla ilgili" demişti.
"Yıllar önce Efendi Wei çok saygı duyulan , takdir edilen bir savaşçıydı. Yaramaz birisi olsa da tez öğrenir uygulardı. Ama günler geçtikçe Wen ailesinin kendi içlerine girdiği zamanlarda her şey değişti. İki abla kardeşin kendine yardım etmesinden dolayı onlara borcunu ödemek için koruyup kolladı. Ama wen ailesini kimse sevmedi hali ile abla kardeşi de seven yoktu. 4 büyük aile bir şekilde Wen ailesini öldürmüş geriye abla kardeş olan Wen Ning ve Wen Qing, yanlarında ise yaşlı ve çocuklar kalmıştı. Wei Ying onları korumak için kardeşi ile kavga edip Yunmeng ailesinden atılmıştı. Mezar tepesinde güzel bir hayat yaşamaya başlamışlardı. Taki ona kurulan oyunlara kadar. Oyunlar sonucunda Wei Ying yanlışlıkla eniştesinin aile üyelerini öldürmüştü. Bundan dolayı aileler ona karşı kin besleyip karşılığında Wen ailesini öldürmüştü. Bitmeyen Gece'de ise onu öldürmek için bir olmuşlardı. Wei Ying oraya gittiğinde bir çok kargaşa olmus ve kendisini korumak için öğrendiği sinsi büyüyü uygulamış herkesle savaşmıştı. Kısa bir an kontrolü sağlayamayıp ablasının ve bir kaç kişinin ölümüne sebep olup bunun sonucunda dayanamayıp kendini uçurumdan atmış"
"Nee! Peki Hanguang Jun yani eşi nerdeymis bunlar olurken"
"Orda. Başından beri oradaydı ama karışmamış kenarda durmuştu. En son Wei Ying kendini uçurumdan attığında birlikte yaşadıkları okul anıları hatrına peşinden koşmuş onu tutmuştu. Ama çok fazla tutamayıp elini bırakmıştı. O günden sonra 16 yıl boyunca Wei Ying'den haber alınamadı. Takii Mo Xuanyu adındaki bir adamın ruhu sayesinde tekrar dünyaya gözünü açana kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
xiaowang
Fantasy"Yıllar geçmesine rağmen Weiwuxian asla durmuyor. Bu onun başının altından çıktı eminim"