10/Yiling reisi

29 4 36
                                    

"Koşun koşun acele edin!"

"Neler oluyor böyle?"

"Acele edin! Herkes içeri girsin"

Oluşan kargaşadan dolayı hızla toplantı odasına gelen Lan Qiren ve Lan xichen herkesi sakinleştirmeye çalışıyordu.

"HERKES SUSSUN!" Lan Qiren'in bağırması ile susan kalabalık sinirle iç çekti

"Neler oluyor böyle. Nedir bu telaş" Olayları anlamaya çalışan Zewu Jun sakince makam koltuğuna oturdu ve yanına da amcası oturdu.

"Dafan dağında bir flüt sesi duyulmuş. Yoğun bir şekilde gri bulutlar sarmış etrafı ve çok kötü bir koku salgılıyormuş. Bizlerde önlem için tüm klan liderlerini toplayıp oraya gitmiştik ama bir güç bizim girmemizi engelledi ve geri savurdu. Sonra bir çığlık sesi duyduk ve kötü bir şey çıkacağını düşünüp buraya geldik"

"Yıllar geçmesine rağmen Weiwuxian asla durmuyor. Bu onun başının altından çıktı eminim"

"O yapmadı"

Kalabalığa buz gibi giren Lan zhan'ın sesi ile herkes ona döndü. Herkese soğuk gözler ile bakan Lan zhan ve ailesi konuşmalar başlaman önce salona girmiş anlatılanları dinliyordu taaki Wei Ying'e laf söylenene kadar.

Annesinin durum ile alakasını anlamayan Yang sessizce insanları dinliyordu.

"Nedenmiş! Bundan nasıl emin olabiliyorsun efendi Lan?"

"Evet demekki içindeki kara büyü hala bedenini terk etmemiş"

"Wei ying yapmadı!" Lan zhan'ın sesi sert olmamasına rağmen çoğu kişi ürkmüştü. Eskiden Wei Ying ile anlaşamayan Lan zhan'ın bu haline çoğu kişi hala alışamamıştı. Efendi Lan'ın eşine olan bağlılığı çok fazlaydı ve herkes bunun farkındaydı. Onun için her şeyi yapacağını da biliyorlardı.. O yüzden susmayı tercih ettiler.

"Kim o zaman? Aklınıza birisi geliyormu"

Lan Qiren sakallarını okşayarak fikir yürütmeye çalışıyordu "Detaylı bir araştırma yapmak gerekiyor. Ve araştırma netleşene kadar kimseye suç atmayın!"

"Biz şimdiden araştırmaya başlayalım" dedi ah xu. Eşini de alıp toplantı odasından çıktılar.

Wei Ying geldiğinden beri sessiz durmuştu. Eşinin onu koruması hoşuna gitmişti ama her olayda kabak kendi başına patladığı için bu durumdan sıkılmıştı. Elinde karanlık kaplan tılsımı olan ve güçlü bir yeşim olan herkes böyle şeyler yapabiliyor zaten. Günah keçisi olmaktan bıkmıştı.

"Anne neler oluyor"

Wei Ying üzgünce kendine bakan oğlunu göğsüne çekip saçlarını okşamaya başladı. "Hiç birimiz bilmiyoruz bebeğim zamanı geldiğinde anlayacağız sen bunları takma kafana. Hem abin nerde bakayım"

"Burdayım!" Wang'ın soğuk çıkan sesini sadece Wei Ying ve Lan zhan anlamıştı. O gece Lan zhan'a soğuk davrandığından beri odasından çıkmamıştı ve daha şimdi görüyorlardı yüzünü.

Wei Ying hemen oğlunun yanına koştu "Oh! Nerdesin sen bu zamana kadar. Ne kadar merak ettim haberin var mı? Lütfen artık yanımdan bir saniye bile ayrılma"

Wang annesinin elini tutup gülümsedi "Sakin ol anne merak etme yanından ayrılmayacağım sadece biraz kötü hissediyordum kendimi ama şuan gayet iyiyim. Hem duyduklarım doğru mu dafan dağında sis ve kötü koku varmış."

"Evet doğru ah xu ve wen amcan detaylı arama yapmak için önden gitti bizlerde grup halinde hem akşam hemde yarın sabah araştırmak için oraya gideceğiz. Sizde kendinizi hazırlayın"

xiaowang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin