6. chapter (8th July)

1.3K 189 5
                                    

P.A.:Všem moc děkuju za komentáře a votes u předchozích dílů. Moc mě těší, že se vám tenhle "deník" líbí! :) Budu ráda, když i dnes okomentujete a dáte vote :) Btw. chyby opravím až budu na notebooku, psala jsem to na tabletu. Jsem si trochu kousla :D Ten pocit, když vstáváte v 4:50 ráno, protože vás něco napadlo a vy to musíte hned sepsat :D


Velké vítězství, o kterém jsem psala v milém zápise se nekoná. Uřvaná hromada chlupů opět úřaduje dole v chodbě. Nicki si zase došla svýho, probrečela totiž celej včerejšek jen kvůli tomu, aby se její milovaná štěkna vrátila pod MOJÍ střechu. Brácha z toho byl mírně na nervy, a tak mamku přemluvil, aby toho čokla pustila zpátky dovnitř.

Ten vítěznej úšklebek tý jednou tunou make-upu vylepšený osoby nezapomenu. Pro mojí útěchu jí to ovšem nevydrželo zase tak moc dlouho, protože jak se na mě tak žulila, tak nedávala na schodech pozor a hodila dost solidního placáka...teda spíš křiváka..díky zatočení schodů.

Boží mlýny melou holka. A i celkem rychle. Pamatuj na to!

No možná zase tak dobře nemelou. Protože, když jsem vyšla nahoru do patra i já, tak jsem slyšela jak odměňuje mého bratra, za to, jak moc udatně a srdnatě bojoval za návrat její uřvané čivavy.

Radši bych si urvala uši. Přísahám. Nikdy nechtěj slyšet svýho příbuznýho jak si to rozdává s jeho "druhem".

Mám pocit, že z toho budu mít doživotní mindrák. Opravdu.

Jinak se toho včera už moc nestalo, díky bohu. Už bych to asi nerozdejchala. Bylo by toho moc i na moje mladý kouřením nezničený plíce.

Jak mě nedoničila včera, tak mě poslala ke dnu málem dneska.

Zase taková ostuda. Zase se tě bože ptám, za co jsem takhle moc trestaná. Tohle nemůže bejt normální. Opravdu ne.

Byli jsme v Water World. Já, brácha, slečna budu mít nový kozy až mi je tvůj brácha koupí a Gigi. Taky tam byla televize.

Dávám tři pokusy na to, abys zjistil, co ta kráva udělala.

Ano! Hned ten první je správný!

Naše milá nové poprsí si plánující družka mého bratra ( kterej se podle mýho mínění musí v současný době děsně moc ukrutně stydět) si to začala štrádovat rovnou za hlavním reportérem. Když o ní nejevil nějak moc velký zájem, tak se snažili zviditelnit tím, že do něj mírně drkla.

On jí slušně poslal do háje. A já jsem si v tu chvíli uvědomila, že televizní stanici, pro kterou dělá mám vlastně celkem ráda. Nebo abych to uvedla na pravou míru, chování jejích zaměstnanců je pro mě více než příjemné. Asi pro ně budu hlasovat v letošních cenách pro jednotlivé televize.....

Nicméně, abych se vrátila k tomu hlavnímu... Našemu milovanému kbelíku se to asi nějak nelíbilo nebo co, a tak tam začala dupat tou svojí samoopalovacím krémem napatlanou nohou. A její miniaturní mozeček si asi řekl, že když nepřivábil pozornost tím, že drkla do nějakýho reportéra, že na sebe upozorní tak, že si sundá..... 3...2....1..... ano, máte jistě na mysli to co já.... plavky.

Jen děkuju bohu, že to byl vrchní díl. Ten spodní bych asi nerozdejchala, protože i při tomhle pohledu jsem málem šla k zemi. A to já jsem nějak silná povaha.

Dosáhla ovšem toho, co chtěla. Pozornosti jí bylo v tu chvíli věnováno opravdu hodně. Některý chlapi na ní řvali, že by klidně mohla jít natáčet porno. Och super!

Brácha z toho byl úplně hotovej. Gigi ho musela odvést pryč, protože by se tam asi složil.
A tak jsem na zkrocení zlé ženy...oprava...blbé ženy, zůstala jenom já. Já chudinka samotinká.

Nicki náramně bavilo, to jak na ní všichni koukají a pokřikují. Kráva. Kráva a ještě jednou kráva.

A co jsem udělala já? Šla jsem za ní a prvně jsem se jí snažila slovně a co nejvíce slušně vysvětlit, že je kráva, že dělá ostudu jak sobě tak bráchovi, že se mi to nelíbí a takový ty další kecy. Prostě připadala jsem si chvilinku jako rodič nějakýho debilně rozmazlenýho fracka.

Když nešla. Ba se mi i vysmála, tak jsem se neudržela a předevšema jsem jí natáhla takovou facku, že mě ruka bolí i teď, když tohle všechno sepisuju.

V tu ránu bylo všechno jinak. Nicki si sebrala věci a se mnou v zádech se vydala k autu, kde jsem jí málem natáhla ještě jednu. Protože to jak přišla k bráchovi a vyžadovala si jeho prominutí mi přišlo více než debilní. I když musím uznat, že se mi to líbilo.

Vypadala jak pes, co prosí za odpuštění.

Od doby, co jsme přijeli domů, máme tichou domácnost. Dost hustý ticho před bouří. I ten čokl neštěká.

Tohle bude hustý!!!

S úžasným pocitem, při kterém končím tento zápis.

Summer

P.S.: Asi jsem si tu ruku nějak zlomila... i když stálo by to za to!

Summer with SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat