• Epilogue (31st August) •

899 152 18
                                    

P.A. EPILOG je tady! :D Doufám, že se bude líbit. Budu ráda za vaše komentáře a vote. Nezapomeňte také, že ještě můžete pokládat otázky do charakter asku :) Jinak tímto jsme vlastně došli společně až na konec této letní story, která se tak trochu protáhla až do školního roku. Heh. No co, proč si neprodloužit léto že? Chtěla bych vám moc poděkovat za všechny úžasné komentáře, které mi zkrášlovaly dny, za všechny vaše vote, kterých si ohromě vážím (stejně jako komentářů). Doufám, že vás SWS, alespoň trochu bavilo, a že vám třeba trochu zpříjemnilo den, když to všechno nebylo na 100%. Ještě jednou díky! xxy Hanča


Tak můj milý letní deníčku hlásím se ti z mého sladkého, v současné době z různých čistících prostředků smrďavě voňavého domova, kam jsem dorazila asi tak před hodinou a půl.

Ano. Už jsem doma. Konečně jsem doma z té Kanady. Která byla boží a hrozná zároveň. Boží byla díky všem lidem mimo Emily, která byla tou jedinou hroznou částí, jak jsi mohl už odtušit z předešlých zápisů.

Doufám, že se tam příští léto zase podívám. A trochu si tam zacestuju, protože Kanada je prostě úchvatná země!

Ale k pointě dnešního zápisu.

Dnešní zápis bude posledním zápisem do tohodle deníku, jelikož.... je mi to líto, ale... léto jednoduše končí a tak je konec i tomuto deníku, který si založím do poličky a budu usilovně přemýšlet o tom, jestli bych s ním třeba neměla něco udělat (jako ho třeba zveřejnit na netu, aby si každej mohl říct: „Jo tak tahle holka měla hodně těžký léto, to bych já nepřežil! :D).

Každopádně teď chci shrnout svoje léto, doplnit ti nějaké ty informace (ty zvědavče) a nějak to hezky ukončit.

Tak jdeme na to.

Heh.

Konec srandy.

Žádný hodnocení nebude.

Byly to všechno jenom planý kecy.

A ty sis myslel, že je to pravda co?

Heh. Tak to mě fakt vůbec neznáš. A to je dost smutnej příběh, když ty bys mě vlastně měl znát líp než moje vlastní matka a to je co říct. :D

Ale okey, přeci ti jen pár informací dám.

1) Čajová souprava se dneska i s mým milovaným bratříčkem, který má mimochodem na krku obří cucflek, sebrala a řekla, že už je na čase odjet zpět do Bostonu. Ona měla na čase odjet zpět do Bostonu ještě dřív než sem vůbec přijela...

2) Coco mi poslala pohled, jak si to relaxuje v nějaký útulný francouzský kavárničce na jihu Francie a pohledným Francouzákem (:D) po boku.

3) Caroline se rozešla se svým snoubencem, protože když se za ním vrátila po návštěvě tady, našla ho v posteli ne s jednou, ale rovnou se třeba ženskejma. Z toho už se nevykecal.

4) David mi tady nechal úžasný dopis, který byl zcela přehlcen jeho city k mé osobě „ I wanna fu*k you all night and all day! Xx Dave"

5) Candy chodí s Henrikem Trávníčkem Sekačkou a její táta to už nese lépe než na začátku, i když Henrikovi stále hrozí ustřelením koulí, pokud jeho dcerušce ublíží.

6) Máma si našla nějakéýho dobrýho „kamaráda"

7) Gigi je furt s Quicksilverem a vypadá to, že se budou brát. Just joke.

8) Fluffy si to hoví u mě na posteli a vypadá to, že se celý měsíc ani nehnula.

A to je všechno. Takhle končí moje léto. Tedy... končí... dneska jdu na oslavu konce léta. Myslím, že je to protizákonná oslava, jelikož slavit léto by mělo bejt protizákonný no ne?

Na vždy se loučí, se slzami v očích

Summer

July 2015 - August 2015


Summer with SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat