!!!CHARAKTER ASK!!!

766 93 2
                                    

Charakter ask

Prvně bych chtěla poděkovat všem, kdo napsali nějakou otázku/otázky :) Jen pro vysvětlenou, některé z otázek mi přišly do soukromých zpráv, proto je nebude moci nalézt v komentářích :)

Summer:

1) Jak moc je těžké vyjít s někým jako je Nicki?

Myslím, že bych mohla napsat knížku o tom, jak spíš Nevycházet s Nicki, než jak vycházet. Takže pro mě je to nemožný. Prostě neumím vycházet s lidma, který maj IQ bublajícího bahna prohánějícího se na houpacím koníkovi.

2) Máš ráda svého bráchu?

Občas je jako osina v zadku, ale kterej sourozenec někdy takovej není? Asi žádnej, co? Jo mám ho ráda sakra! (Brácha tohle by sis měl přečíst :D)

3) Bavíš se ještě s Candy? Chvíli jsi o ní vůbec nemluvila!

Yaay! Klídek. Nás dvě jen tak něco nerozdělí. Jasně, že se s ní bavím. Jenže ona prostě byla ve Švédsku a já jsem byla v Kanadě etc. P.S.: Do deníku si přeci nemůžu přepisovat naše totálně hříšné sexy konverzace z facebooku!

4) Tvůj humor...celá já..nejsme náhodou dvojčata?

Počkej chvilinku zeptám se maminky.... Tak prej ne. Má jen jednu úžasnou dceru... Heh, tomu říkám smůla.

5) Nejsi tak trochu namyšlená?

Až na půdu, miláčku.

6) Miluješ Davida?

Kdo by ho nemiloval?! :D xxy

David:

1) Miluješ Sam?

Tak určitě! Asi?...Jo? Je sexy a jo asi jí miluju. Jo, definitivně miluju jí

2) Jak jsi se seznámil s Tylerem?

Seznámil jsem se s ním, když jsem poprvé vešel na svůj pokoj...na to jak tam lítal v boxerkách s kalhotama na hlavě nezapomenu do svý smrti.

3) Máš rád Nicki?

Ne, ne a ještě jednou ne.

4) Rozmlouval si Tylerovi chození s Nicki?

Řekl jsem mu, že si myslím, že ona není „jeho" typ. Ale je to jeho věc.

5) Na co právě teď myslíš?

To před desátou večer nemůžu říkat ;)

Tyler:

1) Jak jsi se seznámil s Nicki?

To bylo po zápase, kterej jsme samozřejmě vyhráli, slavili jsme v domě jednoho bratrstva a ona za mnou normálně přišla a úplně nehorázně sexy způsobem mě sbalila.

2) Proč s Nicki pořád jsi?

Protože jí prostě miluju. Někdy má slabší chvilky, ale většinu času je úplně v pohodě. Fakt.

3) Jak jsi mohl Nicki odpusit to, že tě málem podvedla?!

Protože jí miluju a navíc ten usmiřovací sex byl úplně oh my god!

Coco:

1) Jak si se dokázala takhle dlouho s Nicki přátelit?

To bych sama ráda věděla kámo.

2) Proč tě vlastně Nicki k Summer zavolala? A nezakrývej pravý důvod!

Ouch. No měla jsem sbalit Davida. Ale Nicki se chovala jako blbka. Tak jsem s tím sekla.

3) Jak jsi na tom se Summer?

Jsem ráda, že jsem jí poznala. Je to kámoška. Obecně za tohle léto jsem si udělala hromadu nových přátel!

Nicki:

1) Tu blbost jenom předstíráš nebo jsi fakt blbá jak vidlička?

Prosím?! Já nejsem blbá! Jak jsi na to přišla ty...ty...ouch.

2) Proč nemáš mozek?

Já ho mám na rozdíl od tebe!

3) Miluješ Tylera nebo jsi s ním jen kvůli jeho „postavení"?

Mám ho ráda, ale postavení taky dělá svoje. Přece bych nebyla s někým, kdo by byl hnusný, neměl postavení a nebylo by u něj jasný, že bude mít peníze až dokončí školu!

4) Co bys vůbec po škole chtěla dělat s tvým mozkem?

Chci být modelka. Protože na to mám a taky jsem na to dost chytrá!

5) Jak jsi mohla málem Tylera podvést!

Stejně jako bys to byla schopná udělat ty. Jenže bobánek mi to odpustil, tak nevím co tady vůbec řešíme! A já končím. Na víc otázek už odpovídat nebudu!

Candy:

1) Zdar Sekačko. Jak se má Henrik?

Super Summer, díky, žes jim řekla, že u nás sekal zahradu. Řeklas jim taky o tom, jak nás táta nachytal, když jsme si to rozdávali v bazénu? Jinak Henrik se má dobře. :)

Emily:

1) Proč jsi na Summer protivná?

Protože co se má co lízt? Ať si zůstane v tý svojí Americe a sem ať neleze.

2) Dokázala by jsi se chovat k Summer hezky 1 den?

Kdyby se ona nechovala jako namyšlený hovado, tak klidně.

Autorka:

1) Jak tě SWS napadlo?

Prostě měla jsem puštěnej v hlavě takovej ten volnoběh, kdy se vám hlavou míhaj myšlenky a nápady, a u písničky Summer - Calvin Harris, mi prolétl hlavou nápad o jedné holce, která by se mohla jmenovat podle úžasného ročního období, které je pro mě jako studenta volné. Že by během prázdnin mohla zažít nějaké ty „crazy" věci. A hlavně, že by si o tom mohla psát deník. A takhle jednoduše se vlastně zrodilo Summer wits Summer :)

Summer with SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat