15. chapter /Yesterday is HISTORY!/

1.1K 183 11
                                    

P.A.:  Moc děkuju za všechny přeštění, votes a vaše suprové komentáře. Jsem ráda, že vás SWS baví! I dneska budu ráda, když okomentujete a dáte vote :) P.S. zase jsem to psala na tabletu, takže případné překlepy opravím, až se dostanu na počítač. Mějte se fajně a užívejte volna! xx Hanča

"Já jsem světluška! Bzm. Bzm."

"A kam letíš?"

"Do úlu!"

"Proč?"

"Abych, tam mohla přespat. Chce se mi spinkat!"

"Světlušky maj úl?"

"Jasně, že maj. I berušky a veverky!"

"Okey. Tak jo. Jdeme do úlu. Hlavně už pojď."

"Ale já nechci k tobě domů. Tam je Hermiona s Malfoyem!"

"Myslela si Fionu, že jo?"

" Jo. Víš, mě se ty pohádky pletou do hromady. Zelený postavičky nebo modrý. Ono to máš jedno. všechno je to horor. A to mě vlastně přivádí na to...jak se tomu říká...nápad.."

"Myslíš myšlenku?"

"Jo, přesně tohle. Počkej. Támhle je oceán, já si dojdu zaplavat a pak se vrátim."

"To je louže. Né oceán. Pojď a povídej mi o tý svojí myšlence," snažila se Summer vzít Coco okolo ramen, ale moc se jí to nedařilo. Jedním důvodem bylo to, že sama již nebyla tak úplně střízlivá a tím dalším, že Coco vypila snad půl láhve vodky úplně sama, údajně to bylo na zdraví všech v tom lokále.

"Když bude mít Tylor..teda Malfoy s Fionou..jakože Nicki to čtvrt dítě....myslíš, že to bude zlobr nebo čaroděj? Nebo to bude takovej nějakej mutant.."

"Budeš to ty!" zasmála se Caroline, kterou podpíral Dave s láhví vodky v ruce, kterou jí před chvílí vzal.

"Ajm on d hájvej to hel!" Caroline začala křičet co jí jen hlasivky dovolily ztichlou ulicí.

"Pšt!" vypadlo ze Summer a Dave najednou.

"Pročpak proč proč proč? Kolo kolo kolotoč. Nebo taky moč moč moč." Zanotovala a opřela se o Davida tak mohutně, že se oba málem skáceli na zem.

"Tři krát tři je dvacet a chce se mi zvracet!" zasmála se notně omámená Coco a mrkla na Summer tak nejsvůdněji, jak mohla.

"Hlavně né na mě," zasmála se Summer a rukou naznačila, že chce od Davida tu flašku  vodky. Jeden lok, druhý lok, třetí lok. "To by mohlo stačit na to, abych to tady s tebou přežila."

" Tři krát tři je dvacet a chce se mi zvracet! Ale už fakticky!"

"Holka ty budeš básník!" Smála se na celý kolo Caroline a dožadovala se taky láhve.

"Okey. Tak kam. Tady hoď to do kabelky!" otevřela Summer Pradinu kabelku. Ta jí ovšem rychle odstrčila pryč. "Tam ne, tam mám lentilky...hvéé."

×

"Ty nám ty pokoje fakt zaplatíš?" ujišťovala se znovu Summer. Tentokrát byla tou rozvážnou a rozumnou ona, i když jindy to byla právě ona, která musela být ostatními krocena. Její horká hlava bývala rodištěm opravdu šílených nápadů - seskok z mostu bez lana, což by teď s největší radostí doporučila té děvce co má okolo prstu omotaného jejího bratra, kterej je pravej blondýn a tudíž je totálně chytrej na druhou.

"Jasně, že jo. Hele já už jsem úplně střízlivá. Teda skoro." zahihňala se roztomile Caroline a vzala poměrně dost bledou Coco okolo ramen.

"Myslím si, že budu zase zvracet." poznamenala Chanelka a už se nakláněla přes okraj odpadkového koše, který stál poblíž.

Mezitím co se Coco vyprazdňovala, šla Caroline zařídit pokoje na hotelu. Summer nechápala jak to mohla dokázat v tomhle stavu. Stále byla milá a slušná, možná že jak byla opilá byla i trošku víc roztomilá. Ať tak či onak, prostě když se Mrkvička vrátila, tak jí na tváři hrál vítězoslavný úsměv.

"Pokoje jsou, ale jen dva. Takže ty a Dave na jednom a já s Pradou na druhým," oznámila jim a mrkla rošťácky na Summer, která jen protočila očima a otočila se na Davida, který uznale pokyvoval hlavou s láhví poloprázdné vodky v ruce.

×

"Já spím na gauči a ty na posteli," oznámila Summer, když vešla do prostorného světlého hotelového pokoje.

"Já bych se ještě prvně napil, co říkáš?" zamával láhví, kterou propašoval přes recepci pod tričkem David.

"Nejsem proti, teď když se nemusíme starat o slečny Světlušku a Cestu do pekla... můžeme se trošku zlejt. Což byl vlastně účel týhle výpravy za dobrodružstvím," sedla si na gauč Summer a lokla si z nabízené láhve.

×

"Hele už-ž mi zase pí-íše," pomlaskla a prohrábla si vlasy.

"A co píše?"

"Nevim, neumim bradavicky, " zasmála se Summer svému chabému pokusu o vtip, škytla a natáhla se po láhvi.

× × × × × ×

Ráno jí vzbudila děsná bolest hlavy. Myslela, že se jí snad rozskočí. Možná by to brala. Radši aby se jí ta hlava konečně rozskočila a ona nemusela tuhle bolest snášet stále dokolečka.

Oči se snažila mít co nejdéle zavřené, ale to protivné světlo, které pronikalo roztaženými okny hotelového pokoje jí celkem vytáčelo.

Jen co oči otevřela, zjistila, že je něco špatně. Neležela na gauči. Ležela v posteli. Když otočila za doprovodu strašné bolesti hlavu na pravou stranu uviděla Davida. Bez trička.

Jeho tričko měla na sobě ona, zatím co to její tričko se válelo u nohou postele. Její kalhoty byly pohozené na jeho nočním stolku.

Zděšeně nadzvedla deku. Vteřina pravdy.

"Ježiši, pane bože díky. On má kalhoty!" mírně vyjekla, čímž způsobila to, že se David vzbudil a jí ještě víc rozbolela hlava.

"Nekřič," sykl.

"Promiň," mírně se uchechtla a začala se hrabat z postele. Jenže v tom jí zabránila Davidova ruka, která se ovinula okolo jejího kotníku.

"Počkej, počkej. To, že jsem s tebou včera nespal neznamená, že tě teď jen tak pustím z postele," jeho vážný výraz Summer ale ani trochu nevykolejil.

"Spal si se mnou. Na jedný posteli. To ti musí stačit mladej," protočila oči a on se zasmál.

×

"Včerejšek je HISTORIE! Nebudeme se o tom bavit, i když to byl fakt nářez," zachroptěla s úsměvem na tváři Coco, jen co se dostavila k Mrkvinému autu.

"Souhlasim. Nezapomenutelná minulost," plácla rukama do volantu Caroline, "a kam teď?"

"No za Fionou a Malfoyem přece? co bych si bez nich mohla počít!" zasmála se Summer, ale hned poznala, že to neměla dělat, protože jí ještě víc rozbolela hlava.

Summer with SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat