P.A.: Všem moc děkuju za komentáře a votes u předchozích dílů! Jste super! Budu ráda, když i u tohoto dílu přidáte komentář a vote bude taktéž příjemným bonusem! Mějte se fajně!
Velké ticho před bouří se nám pomalu, ale jistě rozpouští, jako taková ta kapsle do pračky v tom super obalu. Bráchovi totiž psal David, že jestli by bráchovi nevadilo, kdyby se u nás tak na tři nebo čtyři dny stavil při svý cestě po Státech. Brácha mi samozřejmě napsal, že mu to nebude nikdy vadit, že David je přeci něco jako jeho brácha... a další takový ty kecy, který by podle mě měly mít spíš holky. Ale jak jsem už jednou psala můj brácha je taková naše blondýna. Takže jeho chování se tím dá omluvit.
Och, jak jsem to zkažený člověk. Nicméně já se na Davida děsně moc těšim, on je fakt super! A konečně tady u nás bude taky někdo normální. Protože skvadra lidí, která se tady nalézá právě v této chvíli je více či méně psychicky totálně v nepořádku.
Brácha je stále nasranej na Nicki a jeho nálady jsou od tý úplně nairitovanou až po tu, kdy se mě ptá, proč že vlastně s tou kravkou chodí (Hochu to nevim, taky se ti divim). Moje máma je na prášky z bráchy a začíná mít alergii na Nicki (Vítej v klubu mami!). Nicki? Tak ta snad nebyla v pořádku v tomhle ohledu nikdy.
A já? Já se jen snažím přežít.
David je tu fakt potřeba.
Jinak Nicki se rozhodla, že mě bude otravovat život ještě víc, než mi ho otravovala před tím incidentem s fackou. Asi se mě nějak snaží potrestat. A konstatuji, že se jí to daří znamenitě. V hlavě mi hučí jako v úle jen co jí vidím. Stačí jedno její slovo a v mojí hlavě se rozezní siréna. Hasičskej poplach. Že by zkouška sirén?
Děs. Děs a děs. Hrůza.
Ještě větší hrůza je to od té doby, co se doslechla, že přijede David, tak jí napadlo, že si sem pozve kámošku.
Že si to netroufne?
Troufla. Úplně v klidu. No problem. Pozvala nějakou svojí kamarádku. Chápeš to? Pod MOJÍ střechu si ONA pozvala DALŠÍ sobě podobnou osobu, a to jev kvůli tomu, že tu bude chvíli David.
Když jsem s tím, jakožto se stížností šla za mamkou, tak mi řekla, že už její to jedno a ať jdu jako všichni ostatní mladý do hajzlu, že bude ráda, když ta kravka z horního patra bude chvíli úplně zticha, nebo že bude na nákupech s nějakou jinou mladou inteligentní dámou, která určitě stejně jako Nicki bude milovat Diora a Pradu.
Moje máma je na tom už hodně špatně. Takže mi nepomohla.
Nicki si zavolala tý její kámošce, která si nechává říkat Coco a oznámila jí, že si musí udat dovolenou sem do Jacksonvillu, že ubytování je zajištěný a další kecy.
Jedna Nicki je ultra mega problém. Jaký to asi bude, až tu budou takovýhle krávy dvě. Potěš mi koště pane mistře tam nahoře, to jste to zase vymňoukl. Tečka.
A? Právě teď slyšim křik z bráchova pokoje. Je tam on a vidlička. Tak, že by přeci jenom se to napětí a naštvání nerozpustilo a byla ještě nějaká dohra? Já doufám, že jo.
Výsledky pátrání napíšu až zejtra.
V to, že se brácha s tou krávou rozejde doufající,
Summer
ČTEŠ
Summer with Summer
UmorJeden příběh. Jedno léto. Jedna Summer. original story by @-hanca- cover by : @oooCHARLOTTEooo All rights reserved 2015 - 2016 Upozornění: I neprošlo korekturou I I Jedná se o jednu z mých spisovatelských prvotin... takže také to podle toho vypadá...