P.A.: Tak je tu další kapitolka. Po pravdě ani nevím co si o ní mám sama myslet. Je tak trochu pro mě plná emocí, protože já sama jima teď nějak překypuju. Není to asi to, na co jste ode mě zvyklý, ale doufám, že se vám to bude líbit. Budu ráda za váš komentář a vote :) xxy Hanča P.S. chyby opravím hned jak se dostanu na počítač :)
!!POZOR Vulgarismy!!
Od Dave: Sum neuvěříš mi, s čím jsem se dneska probudil v posteli!
Od Summer: S čím?! Neměl jsi tam mít spíš napsáno s kým? :D Nějaká divoká noc ne?
Od Dave: Hahaha. Ta by byla jedině s .... Normálně jsem měl krysu v posteli.
Od Summer: Kolik si toho včera vypil? :D
Od Dave: Nic. Přísahám! :D Tvůj brácha se z ní málem podělal. :D
Od Summer: Je super mít takovýho bratra...-_- Jak se ti tam proboha ale dostala?
Od Dave: Konev.
Od Summer: Myslíš?
Od Dave: Tohle je jasný a měla na sobě nějakej kousek hadříku jako plášť.
Od Summer: Ratman.
Od Dave: :D
Od Summer: Hele vyřešíme to večer. Musím už na plac nebo mě šéf zabije. Zavolej Karotce, jestli dnešek na pokoji platí a prosím kup mi ještě jedny špunty do uší (Dior fakt děsně chrápe) Miluju tě! xxx
Od Dave: Okey. Okey. Okey. Kdo by mě nemiloval?! :D
Od Summer: Ty máš ale ego! -.- :D
Od Dave: To říká ten pravej! :D
„Bromer mohla byste prosím už na plac?" oslovil dívku vedoucí směny, kterým byl muž okolo padesátky s mírně prošedivělými vlasy, orlím nosem, hranatými brýlemi a děsně nepříjmenýma pichlavýma zelenýma očima.
„Jasně, že jo. Která část lokálu je dneska moje?" otočila se na něj Summer a protáhla se.
„No vzhledem k tomu, že jste tu dnes naposled, tak byste si mohla vzít, celý lokál nemyslíte?!"
„Cože?" vytřeštila Summer oči.
„Tak vy jste nám včera večer poslala žádost o ukončení pracovního poměru k 25.červenci! Mimochodem velice neurvalou a vulgární slečno. Nikdy jsem si nemyslel, že byste mohla být až takhle moc sprostá, když jsme se k vám vždy chovali dobře! A navíc, jak vy jste se tam sama ponižovala. To bylo odporné!"
„O čem to mluvíte? Já o ničem nevím! Jaký vulgarity?! Jaký ponižování?!"
„Tak vy nevíte?!" rozkřikl se vedoucí a brýle mu poskočily na nose.
„No to teda nevím a nekřičte tedy na mě!" odfrkla si Summer zakládajíc ruce v bok.
„Tak se pojďte podívat slečno!" popadl Summer za ruku a táhl jí do své pracovny.
Zapnul počítač. Najel na svou osobní emailovou adresu a potom Summer neurvale posadil do své židle se slovy: „ Tak ti počtěte slečinko!"
Summer se začetla do emailu.
Brej večer „vy co jste chytrej, tak že máte problém rozeznat krávu od letadla",
vzhledem k tomu, jak „úžasně" (to znamená jako, že blbě) tady platíte, rozhodla jsem se, že s tím tady sekám. Asi se vydám na dráhu nějaký tý tanečnice u tyče, která vydělává asi tak sto krát víc a chlapi se na ní jen lepěj. Protože, jak dobře víte, s mojí vizáží mám děsnej problém najít nějakýho, kterej by o mě stál (a zasunul).
ČTEŠ
Summer with Summer
HumorJeden příběh. Jedno léto. Jedna Summer. original story by @-hanca- cover by : @oooCHARLOTTEooo All rights reserved 2015 - 2016 Upozornění: I neprošlo korekturou I I Jedná se o jednu z mých spisovatelských prvotin... takže také to podle toho vypadá...