2 yıl 3 ay sonra ...
Son Seçim Sınavından geçmeyi başaran Megami artık gerçek bir İblis Avcısı olmuştu. Konağa geri döndüğünde sağ çıkmasına çok sevinen Murata mutluluk gözyaşları ile Megami 'ye sarılarak onu tebrik etti. Megami'de iyisiyle kötüsüyle hayatta kalmayı başardığı için çok mutluydu ve Murata'ya yardımları için defalarca şükranla teşekkür etti. Murata 'nın yardımı olmadan sınavı geçmişti ve bu konuda ona hep minnettar olacaktı.
Kılıcı gelene kadar biraz toparlanıp yaralılarla ilgilenmeye devam etti.
Kılıcı geldiği gün ise büyük bir heyecanla kılıcı kılıfından çıkararak güneşe tutan Megami mavi renge döndüğünü görünce Murata ile aynı nefes stilinin paydaşları olmaktan büyük onur duydu. Mavi kılıç olacağını önceden tahmin eden Aoi ise hem başarısından hem de yaralıları iyileştirip kendisine yaptığı tüm yardımlardan ötürü teşekkür amaçlı Megami'nin üniformasının üstüne giymesi için Son Seçim Sınavında epey yırtılıp eskiyen Su Ejderhası temalı haorisini yenileyerek onardı, başına takması için koruyucu bir başlık dikti ve bir çift sağlam deriden yapılmış ayakkabı satın alarak Megami'ye hediye etti. Hediyeler için Aoi'ye oldukça minnettar kalıp sevinen Megami yeni kıyafetlerini kılıcını da kuşanarak giydiğinde oldukça havalı bir o kadar da tatlı olmuştu.Murata'nın rehberliğinde ilk zamanlarda o ve diğer avcılarla beraber görevlere çıkan Megami pek çok tehlikeli iblisle mücadele etti. Kimi zaman saatleri alan mücadelelerde oldukça zorlansa da elinden geleni yaparak savaşmayı sürdürdü .Her savaş bittiğinde yanında taşıdığı malzemelerle Kakushiler gelene kadar yaralılara ilk yardımda bulunup tedavi eden Megami sayesinde pek çok avcı son anda ölümden döndü. Diğer avcılar başta Murata'nın hatrı için ona katlansalar da zamanla Megami'yi de kendi kardeşleriymiş gibi sevmeye başladılar. Hala çenebazlığını ve tatlı sinir bozuculuğunu sürdürse de yardımseverliği ,arkadaş canlılığı, düşünceli oluşu ve tıbbi bilgisiyle hepsinin sevgisiyle saygısını az çok kazanmayı başardı.
Megami hem onlara yardım edebildiği hem de insanları koruyabildiği için daha önce hiç hissetmediği kadar mutlu ve umutluydu. Evet ,yaptığı iş oldukça tehlikeliydi ama kurtardığı tüm o insanları ve yüzlerindeki minnettarlığı gördükçe Megami'nin doğru yolda olduğuna dair inancı her geçen gün katlanarak artıyordu.
Fakat Murata elinden geleni yapsa da Megami'ye sadece 6 Su Nefesi tekniği öğretebilmişti. Diğer teknikleri bir türlü ona aktaramamıştı ve 6 Su Nefesi Tekniği ile idare ettiremeyeceğini bildiği için Megami'yi kısa aralıklarla eğitim alması için Su Hashirası Giyuu'nun yanına gönderdi. Murata'nın ricası üzerine bile olsa Giyuu en alt rütbeli bu yeni avcıyı eğitmek konusunda oldukça kararsızdı. Avcı olmayı başarmasına çok şaşırdığı bu genci onca işinin arasında eğitmeye hiç istekli değildi.
Giyuu Megami ile ilk görüşmesinde kendisine gerginlikle gülümseyen İblis Avcısını dikkatlice süzdükten sonra ilk izlenimleri olumsuz yöndeydi . Oldukça zayıf ve güçsüz olduğu ilk bakışta anlaşılıyordu. Neden hekimlik yapmak gibi iyi bir fırsatı değerlendirerek sürdürmek yerine avcı olmaya karar verdiğini anlamamıştı. Bulundukları ormanda bir ateşin önünde oturuyorlardı. Megami Giyuu'nun karşısında otururken ikisi için demlediği çayını karıştırmaya başlar, konuyu nasıl açacağını ve Giyuu ile nasıl sohbet edeceğini uzunca düşünmekteydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer:Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı Megami
FanfictionDüşünceli ve arkadaş canlısı Megami oldukça büyük potansiyel barındıran bir şifacı ve hekim adayıdır . En büyük hayallerinden biri gelecekte ailesi gibi başarılı bir hekim olup insanlara şifa ve sağlık dağıtmaktır.Bir gün İblis Avcısı Murata'nın hay...