Birazdan okuyacağınız karakter ve hikayesi tamamiyen Meg_arts adlı arkadaşıma aittir. Kendisine yardımcı olmak amacıyla yazdığım bu hikaye onun fan yapımı ve oldukça güzel olan Demon Slayer arka hikayesidir. Megami ve hikayesi kesinlikle ona aittir. Aynı şekilde kapak , karakter tasarımı ve hikayedeki resimler de Meg_arts 'a aittir. Kendisininde haberi olmakla beraber hikaye ve karakterde hiçbir hak ilan etmiyorum ve sadece hikayenin yardımcı olmak amacıyla senaryosunu yazarak senaristliğini yaptım. Herhangi bir çalınma olursa bizzat ilgileneceğim çünkü Meg_arts için bu hikaye çok değerli, bilmiş olun!Neden başkasının hikayesini yazmakla uğraşıyorsun diyecek olanlara söyleyeyim;Çünkü hem ona çok şey borçluyum ve hiç değilse bu hikayeyi onun için yazarak ona onca işinin arasında yardım etmek istiyorum, hem onu çok seviyorum ve o çok iyi bir dost, hem de Megami 'yi ve öyküsünü çok sevdiğim için yarım kalmasına gönlüm razı gelmedi. Yani bu ikimizin arasında bir dost ve Demon Slayer hayran yardımlaşmasıdır. Herşeyden öte gerçek bir dost için zaman ve enerjimi harcamaktan büyük onur duyuyorum. Kendisi de cidden çok yetenekli bir çizer. Eminim ileride harika bir Grafik Tasarımcı, Animasyon Sanatçısı, Mangaka veya Çizgi Roman Yapımcısı olacak. Eh ,benim gibi bir şeylere dikiş tutturmaya çalışan bir beceriksiz için de onun hikayesini yazmak büyük bir sevinçtir.
Lafı daha fazla uzatmayalım. Eğer Meg_arts kabul ederse içeriklerine ulaşabileceğiniz yerleri de daha sonra yazarım çünkü ondan habersiz içerik adreslerini vermek hem çok ayıp olur hem de bilişim hırsızlarına kendisini maruz bırakarak güvenini zedelemek istemiyorum.
Pekala ,bu kadar konuşma yeterli.
Ve işte karşınızda Meg_arts tarafından oluşturulan tatlı mı tatlı ve eğlenceli Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı Megami'nin öyküsü ...
İYİ OKUMALAR DİLERİM!!!!!💗💝💖🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer:Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı Megami
FanficDüşünceli ve arkadaş canlısı Megami oldukça büyük potansiyel barındıran bir şifacı ve hekim adayıdır . En büyük hayallerinden biri gelecekte ailesi gibi başarılı bir hekim olup insanlara şifa ve sağlık dağıtmaktır.Bir gün İblis Avcısı Murata'nın hay...