Travmatik Bir Antlaşmadan Kelebek Konağına Dönüş

211 16 72
                                    


Kafasında bir milyon düşünce ile gezerken Megami Sonsuzluk Kalesinde aldığı yaraları artık hiç umursamaz hale gelmişti.  Kelebek Konağı'na gitmek için yola koyulmuştu. Muzan'ın sesi zihninde hala yankılanıyordur ve kılıcını tuttuğu eli endişe ile titremekten düzgün hareket edemiyordur. 

Genç iblis avcısı Sonsuzluk Kalesinde yaşadıklarının etkisinden hala çıkamamıştır ve onca üst seviye iblislerin tam ortasında bulunmak ruhsal açıdan onu oldukça yorup yıpratmıştır. Üst seviye iblisler ile tanışmanın yanında getirdiği gurur ve mutluluk bu olumsuz düşünceleri hafifletiyordu ama artık hayatının devamında izleyeceği yolun yarısı tamamen karanlık ve tehlikelidir. Muzan ile yaptığı anlaşma hayatını değiştirmiştir ve artık asıl görevi iblisler için çalışmak olmuştur. Hayatı pamuk ipliğine giren Megami oynadığı oyunun cezasını ancak böyle halletmek zorundadır.

Aslında şu anki durumu hep arzuladığı başka bir yoldu.Doğa üstü varlıkların gizemli amaçlarının bir parçası olup çalışmak. Şimdi bu hep hayran olduğu doğa üstü güçlü varlıklarla birlikte olabilme şansı vardı ve onları incelemek için fırsat doğmuştu. Ancak bunu kalbiyle vicdanı asla kabullenemiyordu çünkü verdiği bu karar İblis Avcılığı da olduğu için risk çemberinde olmakla beraber birlikteki yaşamını da riskli kılıyordu.  Hain olduğu ortaya çıkarsa bu başına büyük bir bela olacaktı.

Yüzünde asla gülümseme eksik olmayan Megami şu anda sadece yorgun ve düşünceli şekilde konağın bulunduğu bölgeye doğru yürürken yolda yanından geçen Giyuu'yu fark etmez.


Giyuu: (Yanından geçen avcıya soran gözlerle baktı.)Megami?

Giyuu'nun sesini aniden duyan Megami 'nin gözleri büyürken yürümeyi durdurur ve bütün vücudu titrerken arkasındaki çok sevip saygı duyduğu Su Hashira'sına bakmaya cesaret edemez. Giyuu ise onun bu yaralı halini görünce istemsizce şaşırır.

Giyuu: Megami? Sana ne oldu böyle?Bu halin nedir?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyuu: Megami? Sana ne oldu böyle?Bu halin nedir?

Megami birkaç saniye düşünceli şekilde sessiz kalırken kelimeleri nasıl toparlayacağını ve Giyuu'ya nasıl bir açıklama yapacağını düşünür. Tabiki Giyuu'ya gerçekleri anlatıp artık iblisler için de çalıştığını söylemeyecektir. Bu hem kendisini, hem Giyuu'yu, hem de birliği riske atacaktır ve Muzan bunu yapmaması için onu oldukça net bir şekilde uyarmıştır. Değil bir Hashiraya sıradan bir insana dahi söylerse kafası yerlerde yuvarlanırdı.


Megami: Şey...(Güçlükle uygun bir şeyler söylemeye çalıştı. )Zor bir görevden döndüm ama her şey yoluna girdi.

Megami ağlamamak için kendini zorlarken yeniden yürümeye ve Giyuu'yu arkasında bırakmaya çalışır . Megami ile ilgili bir sorun olduğunu düşünen Giyuu o gitmeden onun kolunu yakalar ve onun gitmesine engel olurken kolunu sıkıca tutup yüzüne bakmaya, zorlar.

Giyuu: Yüzündeki yaralar sıradan  kesikler değil. Sanki birebir kavga eder gibi darbeler almışsın. Biri ile mi kavga ettin?

Megami Giyuu'nun tarafına bakmadan yanağındaki morluğu gizler. Ama çoktan Giyuu yüzündek yaraların sebebinden şüphelenmeye başlamıştır.

Demon Slayer:Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı MegamiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin