Megami'nin İblis Avcısı Olma Kararı

289 21 67
                                    

4 ay kadar sonra...

Murata ile birlikte Kelebek konağına gelen Megami Aoi'nin rehberliğinde kendisine sunulan 1+1 odalı özel klinikte ilk birkaç günlük deneme sürecinden sonra İblis Avcısı Birliğinin yeni şifacılarından biri olmaya hak kazandı. Yaralılarla ustalıkla ilgilenen Megami hem pek çok avcının ağır yaralarını iyileştirdi hem de Aoi'nin iş yükünü büyük ölçüde azaltmış oldu .

Megami her sabah erkenden kalkıp ilaçları ve yaralılar için gerekli olan malzemeleri hazırladıktan sonra konağa gelen yaralıların her biriyle özel olarak ilgilenip hepsine büyük ölçüde yardımcı oluyordu. Yaralarını sarıp onlara hazırladığı karışımları içirerek kısa sürede iyileşmelerini sağlıyordu.

İnsanlara yardımcı olup onlara büyük faydalar sağlayabildiği için büyük bir mutluluk duysa da içten içe daha faydalı işler yapabilmeyi de çok istiyordu. Her gün konağa gelen tüm o yaralı avcıları gördükçe ve mücadelelerini dinledikçe kalbinin derinliklerinde yanan mücadele etme isteği her geçen gün güçlenmekteydi.

Yine yoğun bir günün ardından konağın bahçesinde su nefesi tekniği konusunda çalışan Murata'yı gören Megami kılıcına olan hakimiyetine ve su nefesi tekniğine hayran kalmıştı. Nefes tekniklerinin amacını ve önemini burada kaldığı süre içerisinde öğrenen Megami özellikle su nefesini öğrenebilmeye dair büyük bir istek duymaya başlamıştı . Savaşabilecek kadar iyi bir eğitim alıp gelişebilirse avcıları iyileştirebilmenin yanında tıpkı onlar gibi masum insanları korumak için mücadele edebilirdi.

Sayısız insanın hayatını onları iyileştirme safhasına gerek kalmadan kurtarabilirdi.

Bu düşüncelerini bir gün Murata'ya açıp kendisine kılıç kullanmayı öğretmesini rica eden Megami oldukça ısrarcıydı . Murata ise bir an şaka yaptığını düşünse de ciddi olduğunu anlayınca az kalsın şaşkınlıktan düşüp bayılacaktı.

Murata:Bakalım doğru anlamış mıyım?(Ciddi olduğuna inanmakta hala zorluk çekiyordu. ) Sana Su Nefesini öğretip bir İblis Avcısı olmana yardım etmemi mi istiyorsun ?

Megami:Kesinlikle!!!😇☺😊

Murata:Ya Megami bırak Tanrı aşkına!Neler dediğinin farkında mısın?Senin gibi tıfıl ve oldukça zayıf biri bizim mesleğe ayak uyduramaz!

Megami:(Bu söze alınarak ısrar etti. ) Niye beni hafife alıyorsunuz?!Ben de gayet iyi Avcı İblisi olabilirim!

Murata:İblis Avcısı Megami!

Megami:Her neyse işte, ne fark var ki?

Murata:Pararel Evren Senaryosu Farkı !

Megami:Huh???

Murata:Yani demek istediğim boş ver bu hayalleri!Bak burada zaten hepimize büyük yararın dokunuyor,bir zarar görüp kalıcı olarak yaralanırsın hatta Tanrı göstermesin ama iblisler seni tek saldırıda çiğ çiğ yerler . Hem sen hayatını riske atarsan Aoi'ye konakta onca işinin arasında kim yardım eder?

Megami:Ama bazen konağa haftalarca yaralı gelmediği zamanlar oluyor.O zamanlarda da Aoi-San pek ayak altında dolaşmamı sevmiyor ...

Murata: (Gözlerini devirdi.)Haksız da sayılmaz kızcağız... 🙄😒

Megami:(Murata'nın ayaklarına sarılarak yalvarmaya başladı. ) Murata-San lütfen bana da öğretin!!! Yemin ederim kısa zamanda Su Nefesini öğrenip güçlü bir İblis Avcısı olacağım!Sizinle savaşmak istiyorum!Hem savaşlardan sonra hemen size ilk yardım da yaparım!LÜTFEN MURATA- SAN!!!!KÖLEN KÖPEĞİN OLAYIM BENİ DE AVCI YAP!!!!!!!

Murata:(Ayaklarına yapışan Megami'den kurtulmaya çalışırken öfkeyle bağırdı. )MEGAMİ!!!!BIRAK BACAKLARIMI!!!!KENE GİBİ YAPIŞIP DURMASANA!!!

Demon Slayer:Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı MegamiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin