Bir Panayır Hayatınızı Ne Kadar Değiştirebilir?

324 17 121
                                    

"GEL ARKADAŞ GEL !GÖZ BEBEĞİMİZ JAPONYA 'NIN EN GÜZEL PANAYIRI BURADA,GEL!!!"

"BEKLEDİĞİNİZ GÜZEL YILLIK EĞLENCEMİZ BAŞLADI!"

"YAKLAŞIN GELİN GELİN!!!SİZ DE BU EĞLENCEYE ORTAK OLUN!!!!"

"SENE DE BİR DEFA BÖYLE BİR EĞLENCE AYAKLARINIZA KADAR GELİYORKEN KAÇIRIP SONRADAN PİŞMAN OLMAYIN!!!!!!"

"UNUTAMAYACAĞINIZ BİR PANAYIR SİZLERİ BEKLİYOR!!!!!"

Tüm bu saf coşkuyla kaplı çağrılar her yerde yankılanıyordu.Oldukça kalabalık, bir o kadar da güzel olan panayır yerinde Japonya'nın pek çok noktasından gelen insanlar panayır eğlencesinin tadını çıkarıyorlardı. Hayatlarının koşuşturması arasında bu gibi geleneksel etkinliklerde biraz kafa dağıtıp morallerini yükseltiyorlardı. Aileler çocuklarıyla beraber panayır gecesinin tadını en iyi şekilde birlikte çıkarıyorlardı. Genç çiftler bu eğlenceli panayırda güzel anlar biriktiriyorlardı. Çocuklar eğlencenin tadını doyasıya çıkarıyorlardı. Panayır fenerler ve süslemelerle adeta muhteşem bir görünüm almıştı.

6 yaşındaki Haruka şirin turuncu kimonosuyla atlı karıncanın üstünde neşeyle gülerken ipekten yapılmış gökyüzü mavisi kimonosuyla melekleri andıran annesi gülümseyerek fotoğrafını çekiyordu. Eşi Rei'nin biraz gerisinde duran Tsukihiko sahte ismine sahip Muzan ise Zohatuken'in kendisine vermesi gereken bilgileri bekliyordu ama henüz hiçbir bilgi gelmemişti.

O esnada atlı karıncanın yavaşladığını fark eden Muzan sıkıntıyla iç çekerek yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirip kızının yanına gitti. Haruka'yı atlı karıncadan indirirken en azından onun iyi vakit geçirmesine kabul etmek istemese de seviniyordu.

Muzan:(Kızına gülümsedi.)Eğlendin mi bakalım?

Haruka:Evet!!!!(Neşeyle cıvıldadı.)O kadar eğlendim ki babacığım !Atlı karınca çok eğlenceliymiş !

Muzan:Eğlenmene sevindim canım. (Başını okşadı. ) Sen mutlu oldukça ben daha çok mutlu oluyorum.

Rei:(Eşinin yanına gelip çektiği fotoğrafları gösterdi ve mutlulukla gülümsedi. ) Tsukihikocum , kızımızın şu tatlı fotoğraflarına bir baksana ,çok güzel değil mi?

Muzan:(Rei'nin bir türlü çekmeyi beceremediği fotoğraflara beğenmiş gibi davranmaya çalıştı. ) Harika olmuşlar aşkım, bunları da mutlaka aile albümüne koyalım.

Rei:Elbette aşkım, böyle güzel anıları kaybetmek yazık olurdu.

Muzan:Ya ya...(Konuyu değiştirmeye çalıştı. ) Şimdi ne yapmak istersiniz ?

Haruka:(Oyuncakların olduğu bölümü işaret etti.)Baba,baba!!!Oyuncak kazanma oyunu da oynayalım mı?Lütfeeeeeeeeeen...

Rei:(Mutlulukla gülümsedi. )Bu harika bir fikir tatlım, ne dersin bir tanem?

Muzan:(Rei'nin bu aşırı iyi niyetinden rahatsız olsa da sakin kalmaya çalışarak gülümsedi. ) Güzel kızım nasıl isterse öyle olsun.

Haruka:(Babasının boynuna sarıldı. )YAŞASIN!!!!!

 )YAŞASIN!!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Demon Slayer:Su Nefesi Kullanıcısı Şifacı MegamiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin