17.BÖLÜM

2.2K 137 22
                                    

Oy vermeyi unutmayın 💌🧚🏼‍♀️
_________________________________________

Şu an evin önünde durmuş birbirimize bakıyorduk. Tam olarak ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.

Bakışmaya bir son verip, ona doğru bir adım atarak sıkıca sarıldım. "Bu gün çok güzeldi, teşekkür ederim." cümlemin sonuna doğru ona doğru daha fazla sokuldum. Derin bir şekilde iç çekti. "Ben de teşekkür ederim." Diyerek, saçımın üzerine minik bir öpücük bıraktı.

Sarılmaya bir son verip yavaşça ondan ayrıldım. "O zaman yarın görüşürüz." diye mırıldandım. "Görüşürüz." diyerek yanağımdan öptü. "Yarın görüşelim, mutlaka." kalbimin hızla çarpmasını görmezden gelmeye çalışırken. "Hadi eve gir, daha fazla üşüme."diye fısıldadı.

El sallayarak eve girdiğimde  en son kıkırdadığını duydum. Evin kapısını açıp içeri girdim, odama gidiceken içeriden gelen seslerle yönümü değiştirip içeriye adımladım. Kapıya ulaştığımda seslerin yükselmesiyle kapıyı açıp içeri girdim.

Abim, abimin kucağındaki Deniz abi ve ben bakışıyorduk şu an. Ne oluyordu bu aşağılık evde?? Mal gibi onlara bakmayı kesip, hızla kapıyı kapattım ve odama geçtim. Hayatımda en son beklediğim iki insanı o pozisyonda görmek garip hissettiriyordu. Kapımın çalınıp açılmasıyla oraya döndüm, abim sarsak adımlarla yatağıma geldi ve kendini yatağa attı.

"Ne zamandır?" Sesimin saçma bir şekilde ciddi çıkmasıyla bende şaşırdım.
İçimde abime karşı bir kırgınlık vardı. Ben bir şey olduğunda hep ilk ona anlatırdım yönelimimi, Murat'ı, ona ilk yazışıma kadar biliyordu. "6 gün." anlamadığıma dair bir ses çıkarınca açıklamaya başladı. "Deniz'den uzun zamandır hoşlanıyorum ama ne biliyim bir türlü açılamadım. Sonra sizin mevzuları konuşurken bi cesaret söyledim, 6 gündür flört gibi bir şeyiz."


Vericeğim tepkiyi ölçmek için beni dikkatle izliyordu. Kendimi hemen onun yanına bıraktım. "Kızdın mı?" Sorduğu soruyla bir kahkaha attım. "Hayır, hatta mutlu oldum." "Hadi kalk biraz takılalım, hazır annemler yokken. Sen de detaylı bir şekilde anlat her şeyi."

_________________________________________
Yarın münazara var bana şans dileyin.

Bb

kocambeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin