16.BÖLÜM

2.6K 138 15
                                    

Oy vermeyi unutmayın 😻👐
_________________________________________

Murat'ın gelmesini beklerken etrafı izliyordum. Gerçekten benden hoşlanıyor olmasını geç ihtimali bile çok güzeldi. Aldığım itiraf tüm gece yatakta dönüp durmamı sağlamış,uyutmamıştı. Şimdi ise okul çıkışı olmuş ve Murat beş dakikaya geleceğini söylemişti.

Koluma dokunan elle Murat'ın geldiğini sanarak hızla arkama döndüm beklediğim kişi yerine Mert ile karşılaşınca istemsizce suratım düştü.
"Ben de seni gördüğüme sevindim." dalga geçen ses tonuna karşılık "Murat'ı bekliyordum da." dediğim şeye karşılık şaşkın bakışlar attı.

"Murat hani şu aşık olduğun." sesinin yüksek çıkmasıyla hızla koluna vurdum. "Biraz sessiz ol." "Oha harbiden o mu?"
Sorduğu soruya kafamı sallamakla yetindim. "Nasıl oldu bu,hani asla olmaz diyordun. Hani çok homofobikti." hafif bir sırıtışla olan her şeyi anlattım. "...şimdi de onu bekliyorum."

Mert "vay vay demek sonunda oldu he,senin adına çok sevindim." diyerek saçlarımı karıştırdı. "Mert çek el-" sözümü bitiremeden bir göğüse çekilmemle,duraksadim. "Naber, yavrum?"

Murat'ın sesini duyunca kalbim maratona hazırlanıyormuş gibi atmaya başladı."İyiyim sen?" Kısa süre bakıştıktan sonra "bende iyiyim." kısık sesiyle konuştuğunda karnım kasıldı.
Yan taraftan gelen öksürük sesiyle, ikimizin de bakışları oraya döndü.Mert imalı bakışlarıyla bize bakıyordu. Hızlıca öne atılıp "sizi tanıştırayım bu Mert arkadaşım,Bu da Murat."

Murat'ı nasıl tanıtmam gerektiğini düşünürken o öne atıldı ve "Melih'in sevgilisiyim." Mert ve ben şaşkın bir şekilde ona bakarken o beni daha çok kendine çekti ve "bizim gitmemiz lazım." diyerek beni sürüklemeye başladı.

Arabaya bildiğimizde şaşkınlığını hâlâ üzerimden alamamıştım. "Hep böyle yakın mısınızdır?" Sorduğu soruyu ilk idrak edemesem de sonradan anlayarak,
"Ah evet yakınız,aslında bizde bir çok kez kaldı ama sen hatırlamıyorsundur."

Sessiz bir ortam olduğunda "nereye gidiyoruz?"diye sorudum. Heyecanım hoşuna gitmiş olacak ki "lisedeyken kaçıp kaçıp gittiğim bir deniz kenarı vardı. İçimi huzurla dolduran nadir şeylerden biri." Yüzümdeki tebessümle onu izlemeye başladım. Araba durduğunda oda bana döndü ve " inelim hadi."dedi.

Arabadan inip yürümeye başladık. İlerideki kayalıklara oturduk. Ben stresli bir şekilde otururken Murat "neden o kadar uzakta oturuyorsun." diyerek yaklaştı.Uzunca ona baktım,"benden gerçekten hoşlanıyor musun?" Ani sorum onu şaşırtmış gibi duruyordu.

Ondan bir cevap beklerken, dudaklarıma dokunan yumuşak dudaklarla donup kaldım. Biraz bekleyip alt dudağımı ağzına alarak emmeye başladı. Geri çekildiğinde, "Senden çok hoşlanıyorum."

"Seni seviyorum." Bu sefer dudaklarımızı ben buluşturdum.
_________________________________________
İlk öpücük de olduğuna göre artık sevgili yapabilirim sizi🥳

Bb

kocambeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin