Oy vermeyi unutmayın 💋🩷
_________________________________________Murat göğsüne yaslanmış, dikkatle Deniz'in dediklerini dinleyen sevgilisinin saçlarını okşamaya başladı.
Elinde olsa bir saniye yanından ayırmazdı ama şu anlık bu pek mümkün değildi. Saçlarıyla oynadığı için uykusu gelmiş olacak ki, gözleri kısılmış sevgilisinin kulağına eğilerek, "uykun mu geldi?" diye fısıldadı.Onaylar bir şekilde aldığı mırıltıyla kıkırdadı. "İçeride yatmak ister misin?" "Hayır, istemiyorum." Küçük bir çocuk gibi mızmızlanarak kurduğu cümleye karşı dudağını dişledi Murat. Sevgilisinin bu tatlı halleri çok hoşuna gidiyordu. Kendini tutamayıp yanaklarına öpücükler komdurmaya başladı.
"Höst, bırak lan kardeşimi!" Melih'i çekip aralarına oturan Cem ile gözlerini devirdi. "Rahat bırak lan bizi." Cem kardeşine sıkıca sarılarak, "Olmaz, daha burnundan getiricem." diyerek öpücük attı. Melih dudak büzerek abisine bakmaya başladı. "Abiii" dinlediğinde emin olduktan sonra devam etti. "Çekil aradan hadi, Babam bu kadar inat etmedi." Bıkmış bir şekilde kurduğu cümleyle, Cem kalbini tutarak ahladı.
"Eskiden yanımdan ayrılmazdın, Şimdi ona beni tercih mi ediyosun." Acılar içerisinde kurduğu cümleye karşı Melih sadece "evet" demekle yetindi. Cem sevgilisinin yanına gidip ağlıyormuş gibi yaptı. "Duydun mu bana neler dedi." Deniz hem saçını okşuyor hemde onu onaylıyordu.
Murat sevgilisini tekrar göğsüne çekti. "Uykum var." Göğsüne daha çok sokularak mırıldanan sevgilisinin saçlarını tekrar elini daldırdı. Uyuduğuna emin olduğunda kulağına eğilerek mırıladandı. "Seni seviyorum."
________________________________________
Umarım beğenirsinizBb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kocambey
Fiction générale【Tamamlandı】 Mahalle abisine anonim yazan Melih'in hikayesi. !İlk kurgumdur!