21.BÖLÜM

2K 120 9
                                    

Oy vermeyi unutmayın 🧚🏼‍♀️💓
_________________________________________
Salondaki derin sessizlikle gerilemeye başladım. Murat'ın ve babamın gerginliği yavaş yavaş bana geçerken, annem ortamı yumuşatmaya çalışıyor. Abim ise kenarda halinden memnun bir şekilde oturuyordu. Bu gergin ortama daha vazla dayanamayıp babamı dürttüm. 'Ne var' dercesine bakınca, Murat'ı işaret ettim. Homurdanarak önüne döndü ve "nasılsın, Murat?" Diye sordu.

Murat kendine çeki düzen vererek, "İyiyim Tarık abi, siz nasılsınız?" İlk defa bu kadar çekingen gördüğüm için istemsiz bir sırıtış belirdi yüzümde. Babam bize karşı katı ve sert biri değildi -çoğunlukla- ama dışarıya karşı hep sert bir tutumu vardı. Murat'ın gerilmesinin sebebi de buydu. Tabii birazda yanlış bir şekilde ilişkimizi öğrenmesiydi. Babanın somurtkanlığına daha fazla dayanamamış olacak ki annem lafa atladı ve "Bizde iyiyiz oğlum, annenler nasıl, niye gelmediler bu gün?" Diye sordu merakla.

Murat bu aklına yeni gelmiş gibi bir iki saniye baktı. "Onlarla da geliriz, bir ara." "İstemeye mi?" Abimin soruyu sorduktan sonra adeta anırmaya başladı. Annem abimin -harika- espirisini yok sayarak "mutlaka bekliyorum." dedi en sakin ses tonuyla.
"Ben bir şeyler getireyim." Bana kaş göz yapınca bende kalkmak zorunda kaldım. Sessizce tatlıları tabağa koyarken annem "Ne zamandır birliktesiniz?" diye sordu. "2-3 hafta oldu, sanırım." "Murat iyi çocuk, sana kötü davranmaz. Ona güveniyorum. Babanın suratsızlığına bakma oda ona güveniyor ve içi rahat."

Yanağımdan öpüp mutfaktan çıktık.

Bir kaç saat sonra Murat kalkmış ve eve gitmişti. Kalmasını çok isterdim ancak babamın izin vermeyeceğini bildiğim için sormamıstım bile. Telefonu elime alıp mesaj yazmaya başladım.

❤️: Muratttt
Murattt
Aşkımmm
Baksana

Kocambey: Efendim, yavrum.

❤️: nasıl hissediyorsun
keşke gitmeseydin
sarılmadım bile sana🥺🥺
Şimdiden özledim seni

Kocambey:İyiyim yavrum, biraz gerildim ama sonradan geçti.
Ben de çok isterdim ama Tarık abiyi daha fazla sinirlendirmeye gerek yok.

❤️: biraz mı gerildin seni ilk defa o kadar gergin gördüm ben hayatımda
Jsbzhsbhsbjsbsbs

Kocambey: Her gün sevgilimin
ailesinin yanına gitmiyorum.
Ve baban elinde olsa beni bir
kaşık suda boğardı.

❤️: sevgilim demek çok yakışıyor|
Aaaaa|
Babam seni çok seviyor yoksa bu kadar rahat olazdım bende
Kocamı -gelecekteki- ölüme
götürmedim merak etme aşkitomm

Kocambey: Pek öyle gelmedi ama öyle diyorsan öyledir.
Kocam diyince çok tatlı oluyorsun.

❤️: yazıyor...
Şey babam çağırıyorda
Sonra konuşuruz
Öptüm 💋
Bb

Kocambey: kaç bakalım|
Görüşürüz, yavrum.
Seni seviyorum.
Çevrimdışı

️: ben de seni seviyorum
Çevrimdışı

________________________________________

İçime pek sinmedi bu bölüm

Sizleri seviyorum

Bb

kocambeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin