10

3.8K 290 125
                                    

Carol
Sabah bir uyandım
jimin yok

Yoongi
Neden uyanır uyanmaz
onu kontrol ediyorsun ki Carol..

Taehyung
Rutin haline getirmis
kafaya takmayın.. ama jim
harbi yok

Seokjin
Belki sevgilisiyledir
Yani benim kadar
olmasa da yakışıklı olan
Jungkookla.

Carol
Jungkook daha yakışıklı.

Seokjin
O bile benim daha iyi
olduğumu söyledi ne saçmalıyorsun?

Hoseok
Ciddi ciddi orada zort oldu Carol..
Jiminin sevgilisinden öyle bir
cevap beklemiyordu fndjvjdjmv

Taehyung
Jimin demisken
JİMİN YOK.

Yoongi
Aramayı denediniz mi siz?

Carol çevrimdışı.

Taehyung çevrimdışı.

Yoongi
Gerizekalılar.

***

Jimin uyuşan bedeni yüzünden kendi kendi söylenirken, bir yandan da hâlâ uyuyan Jungkook'u süzüyordu.

Uyurken bile yakışıklıydı.

Yutkundu ve gözlerini kaçırdı. O uyurken onu böyle süzmemeliydi. Özellikle köprücük kemikleri ve açılan karnı yüzünden ortaya çıkan kasları görünürken..

Tekrar göz ucuyla Jungkook'a baktı. Derin bir uyku da gibi görünüyordu ve boynu.. Jimin başını iki yana salladı ve tekrardan başını çevirdi ama o çevirdiği an yanında ki beden, Jimin'in çenesini tutup tekrardan bakmasını sağlamıştı.

"Neden yüzünü çeviriyorsun, bebeğim?" Sorarken bile yüzünde ki ifade neden olduğunu çok iyi bildiğini gösteriyordu.

Jimin dürüst olma kararı aldı ve gözlerini kısarak onu işaret etti. "Sence neden?"

Jungkook onun bu yanıtı üzerine başını arkaya yaslayıp kahkaha attı, hemen ardından ise Jimin'i kolundan tutup çekti ve onun başını kendi göğsüne yasladı. Kollarını Jimin'e dolarken, "Bebeğim, bakmakta serbestsin," diye mırıldandı.

Tabi ki serbestti.

İkisinin bu sözde romantik olan ânı bir telefon sesiyle bozuldu. Jimin kaşlarını çattı. Evet kesinlikle kendi telefonuydu.

Jungkook'dan istemeyerek de olsa ayrıldı ve hemen diğer koltukta olan telefonu eline aldı. Arayan Carol'dı.

"Bu yelloz bizim aramıza giriyor Jimin."

Bu sefer kahkaha atan Jimin'di. "Gerçekten mi Jungkook?"

Jungkook saf saf başını aşağı yukarı salladı. Jimin daha çok kahkaha attı. Jungkook onun neden güldüğünü anlamayasa da, Jimin'in gülüşleri onu da güldürmüştü.

Jimin daha fazla bekletmemek adına aramayı yanıtladı ve birden kulağının hemen dibinde bağıran Carol'ın sesini duydu.

"Nerdesin Jimin? Neden yatağında değilsin? Mesaj atıyorum, neden bakmıyorsun? Kafayı yiyorum, haberin var mı? Doğruyu söyle, kaçırıldın mı?"

Jimin gözlerini devirdi. "Komşuma geldim, ne kaçırılması? Yeni taşınmış da, hoş geldin demek istedim."

Ve Carol telefonu yüzüne kapattı.

FBI | JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin