Az önce yanlışlıkla 16. Bölümü yayımladım bi altına sıçtım...
~
Carol ve Jimin ikilisi, her ne kadar ayrı hücrelerde dursalarda, aralarında ki parmaklıklar onlara engel olsa da, yine de el ele tutuşuyor, birbirlerine küfür ediyorlardı.
"Aptal Jimin."
"Salak Carol."
"Yer cücesi seni."
"Sırık Carol."
"Şeftali kafa."
"Yelloz."
Carol yüzünü buruşturdu. "Sen bana yelloz mu dedin?"
Jimin kıkırdadı. Bu kelimeyi Jungkook'dan öğrenmişti. Ve nedense Carol'a çok yakıştırıyordu.
Carol, onun yelloz demesini boşvererek, "Bizim burada ne işimiz var ya..?" diye söylendi.
Jimin o an öyle bir baktı ki Carol'a, Carol korkmuştu. Ciddi anlamda. Şuan orada olmalarının tek suçlusu Carol'dı çünkü.
Şiddet görüyorum diye bağırması üzerine, Jimin daha çok Carol'ın saçını çekmiş, Carol da Jimin'in yüzünü yumruklamıştı.
Kasiyerlerden biri de polisi arayıp haber verince, ikisi de tutuklanıp karakola getirilmişti.
"Kimin suçu acaba?"
Carol gülümsedi ve yine birbirlerine küfürler yağdırmaya devam ettiler. Tam o an yanlarına komiser Seokjin ve ajan Jungkook gelince ikisi de sustu.
Jungkook göz ucuyla Jimin ve Carol'a, ardından birleşik ellerine baktı. Derin bir nefes alıp, "Sizi yalnız bırakmaya gelmiyor değil mi?" diye sordu ve Seokjin de başını aşağı yukarı salladı onu onaylayarak.
Seokjin elinde ki anahtarla beraber, işaret parmağını hücrede ki ikiliye doğru sallarken, "Bir daha olursa, acımam. Sizi bırakırım burada," dedi sert sesiyle. İlk defa olmuyordu çünkü.
Jungkook da onaylayan bir ses çıkardı ve çatık kaşlarını Jimin'e yönlendirdi.
Jimin'in başını belaya sokmasını sevmiyordu. İki yıl boyunca onu izlemişti ve tanıyordu da. Jimin, bela çekiyordu.
Aynı şimdi olduğu gibi.
Saçma sapan bir nedenden dolayı hücredeydi şuan. Gözlerini devirmemek için zor duruyordu.
Jimin ise Jungkook'un ilk defa ona kızmış bir şekilde baktığını fark edince, dudaklarını büzüp başını eğdi. Kırılmıştı ama hakkının olmadığını da biliyordu.
Kırıldığını belli etmeyecekti. Etmemeliydi.
Ama Jungkook fark etmişti. Bakışlarını hemen düzeltti. "Hyung, aç şu kapıyı. Bebeğimin fazladan bir saniye bile burada kalmasını istemiyorum."
Jimin, Jungkook'un anlayış dolu sesini duyunca gülümsedi. Onun sürekli bebeğim diyerek hitap etmesi ve gerçekten bebeği gibi sevmesini çok seviyordu Jimin. Jungkook'u çok seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FBI | JiKook
أدب الهواةBilinmeyen: Sunum dosyanı unuttun bebeğim. Başlama tarihi: 17.12.2023 Bitiş tarihi: 17.01.2024