Koruyucu ❈

1.3K 126 16
                                    

Selam ! Y.b. erken yükledim çünkü aradaki boşluğu kapatmak için. İyi okumalar !

Bölüm şarkısı : Maroon 5 - She Will Be Loved.


"Her şey geçer.

Her şey unutulur.

Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur."

- Sabahattin Ali


Düğün harika bir şekilde geçiyordu. Herkes gülüyordu. Abim Edgar ve eşi Luan ise, etrafa gülücükler saçıyorlardı. Ben ise, Symon'ın yanında mutluluk pozları veriyordum. İşin kötü tarafı, Symon'ın içkiyi fazla içmiş olmasıydı. Sarhoşluğunu kontrol etse de, bana olan şehvetli bakışları gözümden kaçmıyordu. Yine de onu dizginliyordum. Eh, bunca yıl bunu yaptı isem neden bu gece yapmayayım ki ? Bu kadar çok şarap içmesinin sebebi Bavol'ın bana bakışları olsa bile, dizginler benim elimdeydi.

Bizim bulunduğumuz masada, Oxton ve onun eşi Pamilian vardı. İkisi de,samimi görünmeye çalışıyorlardı ama onların samimiyeti gerçek gelmiyordu.

Pamilian " Her şey çok güzel ! Herkes mutlu."

Oxton " Sonuçta bu evlilik çok önemliydi ve gerçekleşti. "

Symon " Düğünün en iyi yanı, sınırsız şarap olması. Böylece bu mutluluk bazı parazitlere rağmen bozulmuyor." dedi ve elindeki bardağı içti.

" Symon ! Bu kadar, şarap içme. " dedim.

" Ah, hayatım. Eminim benim iyiliğimi istiyorsun ama bu sefer karışma. Lütfen, birazcık izin ver. "

Oxton " O kadar fazla içmedi. Hem bugün için bu kadar içmesi sıkıntı olmaz, Alania."

" Hayır, bu kadar içmemeli. Dans bile edemeyecek." dedim ve kafamı salladım.

Masamıza doğru Bavol gelmişti. Elini bana doğru uzattı.

Bavol " Acaba prensesle dans etsem, bir sakıncası olur mu ? " dedi ve kibirle gülümsedi.

Symon'a baktım. O ise, sarhoşluğun etkisi ile kafasını salladı ve bana baktı. Gözlerinde belli bir alaycılık vardı.

Symon " Neden olmasın ? Sonuçta ben şarabı fazla içtim. Alania, yeterince dans edemezse çok üzülürüm. " dedi ve ben kararsızlıkla Bavol'ın elini tuttum.

Beni orta alana götürmüştü. Ardından ellerini nazikçe belime yerleştirdi. Birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Büyüleyici bir andı. Onda eski Bavol'ı arıyordum. Benim aşık olduğum adam, orada bir yerdeydi. Belki de hala eski Bavol'dı ama ben göremiyordum.

" Neden beni dansa kaldırdın ? " dedim.

Bavol " Symon'a dikkat et, demek için. "

" Neden ? "

" Uyarıyorsam, bir nedeni vardır. Unuttun, zihinler okuyorum."

" Unutmam mümkün mü ? "

" Beni hala eğlendiriyorsun."

" Sende beni hala tiksindiriyorsun."

" Bana olan düşüncelerin artık o kadar katı değil. Bunu ikimizde biliyoruz. Ne zaman Drakon ile üçümüz vakit geçireceğiz ? "

" Hiçbir zaman ! Rüyanda görürsün. "

" Rüyalar gerçekleşmesi için görülür. "

" Çok yüzsüzsün."

Karanlığın Öpücüğü  ❈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin