İşte y.b. :) Bakalım neler olacak. Tahminler gelsin. :) :) Bölüm şarkısıyla iyi okumalar ! :) Lani'nin beyaz elbisesi yan tarafta. :)
"İnsan yaşamı boyunca bir kişiyi sever. Önceki ve sonrakiler; birer arayış, kaçış yada aldanıştır." - Goethe
Yataktan düşmem ile beraber uyandım. Sertçe uyandırılmıştım. Sırtım acıyordu. Ah, Bavol ! Lanet olasıca ! Beni o uyandırmıştı. Yerden kalktım. Bavol, yatakta oturmuş bana sertçe bakıyordu. Sanki dün geceki adam değildi. Bana tanıdık gelen o adam değildi. Sarhoş hali, daha sevimliydi. Şimdiki hali ise, zorbanın teki olduğunu gösteriyordu.
Bavol " Bir köle, ne zaman efendisinin kollarının arasında uyumaya başladı ? Bir köle misin, yoksa fahişe mi ? "
" Bana bak ! Dün sarhoş oldun ve bana saçma sapan şeyler söyleyip, beni kollarının arasına aldın. Şimdi de, unutmuş gibi davranıyorsun. Ben bir fahişe yada köle değilim, ben Alania'yım ! " dedim.
" Dün ne söylediklerimi hatırlamıyorum. "
" Hatırlamıyor olabilirsin. Ama beni fahişelikle itham edemezsin ! Ben bir prensesim ! "
" Prenses mi ? "
" Evet, kendi dünyamın prensesiyim. Şimdi ne istiyorsun ? Ne yapayım ? "
" Kahvaltı sofrasını hazırla. Banyo suyumu hazırla. Ardından burada beni bekle."
" İyi o zaman." dedim ve odadan çıktım.
İlk önce banyo suyunu hazırladım. Daha sonra kahvaltı masasını hazırladım. Tabii, kahvaltı masasını hazırlarken azıcık atıştırdım. Bavol'ın yanına geldim.
" Her şeyi yaptım. Suyun ve kahvaltın hazır. Başka bir merin yoksa, evime gideceğim." dedim.
Bavol " Burada kal. Ben banyodayım."
" İyi, o zaman." dedim ve Bavol odadan ayrıldı.
Yatak odasını düzenledim. Salona geldim ve divana oturdum. Dün yaşadıklarım. Karmaşık bir rüyadan ibaretti. Bavol ile karşılaşmam, ona kafa tutmam, ardından kılıcımla meydan okumam, sarhoş olarak eve gelmesi, eski sevgilisi ile beni karıştırması. Hepsi karmaşık bir rüyaydı. Ne yapmalıydım ? Kendimde çözemediklerimi nasıl çözmeliydim ? Mesela kimi rüyalarımda başkaydım. Gerçekten başkaydım. Tanımadığım bir sarayda, Symon ile beraber gül bahçesi içinde koşarken, diğer bir rüyamda yüzünü göremediğim bir adam beni ay ışığında öpüyordu. Bu adamın yüzünü görmekten için çok uğraşıyordum. Her gece farklı şekillerde karşıma çıkıyordu. Sanki bu adam çok yakınımdaydı ve beni bul diyordu. Ne zaman ve nasıl bulacaktım ? Keşke o beni bulmayı düşünse !
Bavol, banyodan çıkmıştı. Alt tarafı havlu ile kapatmıştı fakat kasları etkileyici bir şekilde gözümün önündeydi. Ah ! İçimde şiddetli bir şekilde dokunma arzusu vardı. Bavol'ın bana olan bakışından sonra kafamı çevirdim. Böylece onu arzuladığımı düşünmeyecekti. Alt tarafı, kaslarını beğenmiştim. Onu arzulamamıştım. Neden onunla zıtlaşmıştım ki ? Hangi mantıkla bunu yapmıştım ? Düştüğüm duruma bak ! Keşke Symon yanımda olsaydı ve beni güldürebilseydi.
Bavol kıyafetleri gelmişti. Saçlarını hafif nemli bırakmıştı. Hazırlamış olduğum kahvaltı tepsisinde kahvaltısını yaptı ve bıraktı. Az yemişti. Onun yediklerini temizledim. Bavol ise, divanda oturup, beni izlemişti. Yanına oturdum.
" Başka bir ihtiyacın var mı ? " dedim.
Bavol " Evine mi gideceksin ? "
" Nasıl bildin ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Öpücüğü ❈
FantasíaKaranlığın Seçimi'nin devam hikayesidir. Lütfen, ilk hikayeyi okuyun.