Çekilen Parçalar ❈

1.6K 138 12
                                    

Yeni Bölüm iyi okumlar ! :) YGS-LYS sınavları yüzünden geç yükledim. Yazdıkça, yüklemeye çalışacağım.

Bölüm Şarkısı : Birdy - Skinny Love

"İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam, sen de anlamazsın. Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım!"
Franz Kafka

Bütün gece uyumamıştım. Yatağımda huzursuz bir şekilde dönüp, durmuştum. Huysuz bir şekilde yataktan kalktım. Yüzümü defalarca yıkadım. Sonra dolabımdan bugün için giyeceğim elbisemi seçtim. Koyu  mordu ve gümüş işlemeler vardı. Hizmetçilerimi çağırdım ve saçlarımı topuz yaptırdım. Hafif bir makyaj yaptırmıştım. Takılarımı da taktıktan sonra, kahvaltım için hazırlanılan masaya oturmuştum. Aslında canım bir şey yemek istemediğinden, kahvaltıyı kısa kesmiştim. Aklım, dün geceden dolayı karışıktı. Ne yapacağımı bildiğim halde, emin olamıyordum. Bavol'a yüz vermeyecektim ama kalbim emin değildi. Ona karşı hala bir çekimi vardı. Ölü olan bir organ, nasıl onu öldüren kişiye karşı çekim duyabilirdi ki ?

Elime nakış bezimi aldım ve işlemeye başladım. Böylece kafamı dağıtabilirdim. Dikkatlice işlemeye başladım. Birden kapı açıldı. Kapı tarafında Symon vardı. Yüzündeki ifade çok sertti. Bana olan bakışları ise, hırçındı. Neden bu kadar sert olduğunu biliyordum. Dün geceki  Bavol ile dans edişimdi. Elbette bunun için beni sorguya çekecekti. Kapılar kapatıldı ve yanıma oturdu.

" Günaydın, Symon. Nasılsın ? " dedim.

Symon " Bence nasıl olduğumu biliyorsun."

" Huysuz ve hırçın görünüyorsun. Neden acaba ? "

" Nedenini de biliyorsun. Saf kızı oynamaya kalkma."

" Saf kızı oynamıyorum. Sadece senin ağzından duymak istiyorum."

" Duy o zaman. Dün geceki Bavol ile dans neyin, nesiydi ? Hani o piçi unutmuştun ? Hani kalbinle beraber onu da öldürmüştün ? Yalanmış. "

" Dün dans ettim ama bu tekrardan Bavol ile çılgınlıklar yapacağım anlamına gelmez. Dediğim gibi, onu kalbimle beraber öldürdüm."

" O zaman neden dans ediyorsun ? Sarayın diline düşeceğini bile bile neden onunla dans ettin ? "

" Masumca kabul ettim. Sarayın dilini kesmesini de, bilirim."

" Yeter, Alania ! İlk günden beni aldatabileceğini sanıyorsan, yanılıyorsun. Dün geceki Bavol ile bakışmalarınızı gördüm. Yine eskisi gibi bakıyordun. Tutkuyla, aşkla bakıyordun. Bana asla o şekilde bakmadın."

" Saçmalamayı kes. Dün gece baya hayal görmüşsün. Saçma sapan şeylerle, birbirimizin kalbini kırmayalım ve mutlu çifti oynamaya devam edelim."

" Saçma sapan şeyler mi ? Emin ol, Bavol yeterince saçma sapan bir şey değil ! Lanet olsun, Alania ! Neden onun kalbine hançeri yeterince saplamadın ? Neden intihar ederken, onun kalbine hançerini ıskaladın ? "

" Ah, o zaman neden sen Bavol'ı öldürmedin ? Bunu benden beklemen de, yeterince saçma."

" Şu saçma kelimesini yeterince kullandın. "

" Evet, Symon. Esmen, gürlemen, bana bağırman bitti ise gidebilir misin ? "

" Bitmedi ! Beni başından bu kadar kolay savamazsın. Ben var oldukça, sen buralardasın. Ben olmazsam, o bataklığa yeniden düşersin."

" O zaman yok ol ve bende o bataklığa yeniden düşeyim. Biliyorsun ki, ben o bataklıkta da yaşamasını bildim."

" O bataklıkta az kalsın, ölüyordun."

Karanlığın Öpücüğü  ❈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin