Kana Susama ❈

1.9K 148 10
                                    

Imm, geç yüklendi. Üzgünüm. :/ Bölüm şarkısı : Within Temptation - Frozen ! :) Bu şarkı çok uyuyor.

Bir yüksekliğin, bir başıma olduğum

bir yüksekliğin en ucundayım.

İnemiyorum.

Yaşayamıyorum.

Ölemiyorum.

Tezer Özlü

Ağzımdaki suları püskürterek uyandım. Bana ne olmuştu ? Ne haldeydim ? Beni bu hale getirenlere lanetlerin en büyüğü gelsin. Onca zamandan sonra hapishanemden kurtulmuştum. Bağlı olduğum bağları kırmıştım. Sonunda bunu başarmıştım. Bağlı olduğum zamanlarda, sadece kıpırtılarımla Bavol'a olan hissimi belli etmiştim. Gözlerimi açtım ve karşımda Bavol'ı gördüm. Ölmeden önce bu yüzü görmüştüm. Kendimi kaybetmeden önce, yanımdaydı. Kendimi kaybettiğimde, hep onun varlığını arzulamıştım. Ona sarıldım ve öpüştük. Onun Alania'sı olduğumu göstermek istiyordum. Dudaklarımız ayrıldı ve birbirimize baktık.

" Geri döndüm ! Senin sayende geri döndüm ! " dedim ağlayarak.

Bavol " Sakin ol. Hepsi geçti." dedi ve bana sarıldı.

" Korktum. Çok korktum. Sensiz olacağımı bilmek, kendimi kaybedeceğimi bilmek ve bunun karşısında hiçbir şey yapacağımı bilmek beni çok korkuttu."

" Şimdi ben varım ve hiçbir şeyden korkmana gerek yok. Birlikte örgütümüzü yeniden canlandıracağız ve herkesin hakkettiği sonu yazacağız."

" Herkesin hakkettiği son mu ? "

" Evet, hayatım. Bu sefer bu hikayenin sonunu biz yazacağız. Herkes ne hak ediyorsa, onunla son bulacak."

" Bizim içinde geçerli mi ? "

" Evet, sevgili karıcığım. Bizim için nasıl bir son gerekiyorsa, öyle olacak. Şimdiden çalışmalara başladım. Sen uyurken, başladım."

" Ben uyurken mi ? "

" 1 haftadır uyuyorsun. Cris, normal olduğunu söyledi. Sonuçta güçlü bir büyüyü bozmakla uğraşıyorduk."

" Şimdi seninle birlikteyim ve çok mutluyum ! İstersen, her şeyi arkamızda bırakalım, gidelim. Sonuçta ben ölü bir prensesim ve sende ölüsün. Arkamızda şu an köylü kızı Alania'yı arayabilirler ama senin Bavol olduğunu unutuyorlar. Beraber saklanabiliriz ve ölünceye kadar mutlu oluruz. Tıpkı hayal ettiğimiz gibi."

" Ben bu yaşadıklarımdan şunu anladım. İnsan ne kadar hayal ederse, etsin o hayal ettiği şeyleri gerçekleştiremez. Pardon, toz pembe hayallerini gerçekleştiremez. Bu yüzden burada kalacağız ve gereken intikamı alacağım. Mutsuzluğun intikamını alacağım. "

" Bavol ! İntikam senin gözünde iyi bir şey olabilir ama mutlulukta getirmeyebilir."

" Sen ne dersen de, Alania umurumda değil. Planımı yaptım. Örümcek ağımı ördüm ve kurbanlarımı ağıma düşüreceğim. Unuttun mu ? Ben bir katilim ve kan dökmek, benim mutluluğum."

" Katil olabilirsin ama her şeyden önce, benim kocamsın ve senin iyiliğini düşünüyorum." dedim ve ayağa kalktı.

" Benim iyiliğim kan dökmek ! Kan dökmeyeceğince, kendi kötülüğümü buluyorum. Şimdi kan dökeceğim ve huzur bulacağım. Döktüğüm kanlarda yıkanacağım, sonumu getirmek isteyenlerin kafataslarında en nadide şarapları içeceğim. Böyle bir huzuru nerede bulabilirim ? " dedi ve güldü.

Karanlığın Öpücüğü  ❈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin