Ateşte Yürümek ❈

1.4K 116 11
                                    

Selam ! Uzun bir y.b. geldi. Multimedyada Alania'nın temsili bir hali var. İyi okumalar !

Bırak dünyanın gözlerini, dilini, nedenlerini ardında; Çabuk ol ardımdan gel her şeye geç kalıyoruz...

Murathan Mungan

Bütün gece Bavol ile ay ışığında oturmuştuk. Beraber tazelenmiştik. Hiçbir şey konuşmamıştık. Güneş doğmadan odalarımıza çekilmiştik. Odama girdiğimde, Symon'ın hala uyuduğunu gördüm. Omzundaki iğneyi aldım ve yüzüne baktım. Aslında ondan nefret etmiyordum, sadece acıyordum. Zavallı birisiydi. Bu kadar aciz olmamalıydı. Onu ilk tanıdığım zaman, bu kadar acınası değildi. Galiba onu bu kadar acınası yapan, bendim. Yavaşça kalktım ve kendimi koltuğuma bıraktım. Burada az, biraz uyuyabilirdim.

Gözlerimi açtım. 4-5 saat uyuyabilmiştim. Symon ise, gitmişti. Gitmeden önce, yüzümü nazikçe dokunmuş ve saçlarımı öpmüştü. Koltuktan kalktım ve hizmetkarlarıma banyo suyu hazırlamalarını söyledim. Sıcak su, kaslarımı gevşetirdi. Banyomu olduktan sonra elbisemi seçtim. Zümrüt yeşili elbisemi giydim. Saçlarım ise dağınık toplatmıştım. Kahvaltımı da ettikten sonra, Cristalyn'in yanına gittim.Cris'in yanında Sherman ve Yogov vardı. Üçü kafa kafaya vermiş, konuşuyorlardı. Beni görünce, hemen resmi bir selam vermişlerdi. Daha sonra Cris'in yanına oturdum ve gülümsedim.

Cris " Nasılsın ? "

" Ne çok kötüyüm, ne de çok iyi. " dedim.

Yogov " Dün gece bir şey mi oldu ? "

" Neden böyle dedin ki ? "

Sherman " Symon'ı gördüm ve yüzünden düşen bin parçaydı, Prenses. Dün gece iyi bir şey geçirmemiş. Ayrıca atıyla saraydan uzaklaştı. Oxton'a sorduğumda, kafasını dağıtmak için gittiğini söyledi. "

Cris " Bir şey mi oldu ? "

" Galiba, dün gece aramızda büyük bir fırtına yaşandı. Durumu böyle özetleyebilirim." dedim.

Yogov " İşin tuhaf tarafı, Bavol'ın bu sabah gülüyor olmasıydı. Çok pozitifti. Onu uzun zaman sonra böyle görmek, çok şaşırtıcı. Nedenini sorduğum da Güneş ve Ay kavuştu, dedi. İlginç."

Sherman " Bavol ne zaman anlaşılır birisi oldu ki ? "

" Bavol ve her zamanki saçmalıkları." dedim.

Cristalyn " Güneş ve Ay. Tutulma mı olacak ? "

Sherman " Bilemiyorum."

" Bavol, nerede ? " dedim.

Yogov " Oğlunuz Drakon'ın yanında. Bilirsin, Bavol çocukları kendince sever. Oğluna ilgi göstermeyi seviyor."

" Oğlumda onu seviyor. Onunla kılıç dövüşü yapmaktan, ders çalışmayı seviyor."

Cristalyn " Oğlunun çevresinde dolaşmasını istemezdin. "

" Drakon'ı kırmak istemiyorum. Bavol'ın güçlü duruşundan etkileniyor. Neyse, ben oğlumun yanına gideceğim."

Yogov " Bavol ile ikisi sarayın dövüş alanındalar."

" Peki ! " dedim ve yanlarından kalktım.

Yürüdüm ve dövüş alanına geldim. Bavol ve oğlum karşılıklı gülüyordu. İkisindeki gülümseme aynıydı. Oğlum beni görünce, Bavol'dan uzaklaşmıştı.

" Drakon, Bavol ile kılıç dövüşüne devam edebilirsin." dedim gülümseyerek.

Bavol " Bak, ben sana demiştim. Yaramaz bir şey yapmıyoruz. Bu yüzden annen sana asla kızmaz."

Karanlığın Öpücüğü  ❈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin