1

157K 3.7K 1.8K
                                    

"Kardelen Hanım, cesaret mi itiraf mı oynayalım diyoruz ne dersiniz?" diye soran Kübra'ya çevrildi bakışlarım. Bu gün markamın 1.000.000 satış yapmasını kutlamak ve yeni çıkartmak üzere olduğumuz sevgililer günü özel kreasyonları kutlamak için buradaydık.

Gülümseyerek "Rahat olun bana şirket dışında hanım şeklinde konuşmayın. Oyun nasıl bir şeymiş?" diye sordum. Kübra'nın bakışlarında rahatladığını gördüm. Konu ciddiye binince korkutucu oluyordum ama eğlenmeyi severdim. Kübra yeni geldiği için rahat edemiyordu ama alışırdı.

Kübra'dan önce Kemal söze atıldı. "İlk biri cesaret gösterip çıkıyor ve herhangi bir şey itiraf ediyor. Bu sayede birini seçme hakkı kazanıyor. O kişi ya sorduğunu cevaplıyor ya da cevaplamak istemezse bu sefer masadakilerin karar verdiği cesaret gerektiren şeyi yapıyor" 

Oyun hoşuma gitmişti. Tam kadehimi kaldırıp başladığımı söyleyecekken Sevinç kadehini kaldırdı. Bende kadehten şarap içtim.

Sevinç neşeyle içkisini kafaya dikti. "Şunu itiraf edeyim o zaman; daha önce grup bir birliktelik yaşadım ve kızlı erkekli karışıktı." 

Masadaki herkes şaşırmıştı. Evet Sevinç çok deli doluydu ama bunu da kimse beklemezdi. Sevinç hemen günlerdir hoşlandığını belli ettiği Selim'e döndü. "Ömer sende itiraf etme vakti. Şuan hoşlandığın ya da sevdiğin biri var mı?" Selim'in kaşları çatıkken bir anda gevşedi. Sonra kadehine uzandı ve gözlerimin içine bakarak içti.

"Aşık olduğum var" dedi ve kadehi bıraktı. Masadan 'oOooOOo' sesleri yükselirken pek takmadım. Tam masadaki baklavama aşk ile uzanırken "Kardelen sendeyiz" diyen Selim malının sesi böldü.

Bir ara şunu atalım şurdan aq bir baklava zevkimiz var  diyen iç sesime katıldım ve ona döndüm.

Tekrar dik bir konuma geldim ve ona baktım. "Sorabilirsin, sizde bu kadar çekinmeyin insan değil yemek yiyorum" dedim. Herkes korkmuştu ani kalkışım ve bakışımdan. Sanki analarını siktik ne bu korku

Onu da yapsaydın ve Kardelo

Selim boğazını temizleyerek istekle bana baktı. "Peki, ailen ile neden yıllardır görüşmüyorsun?" diye sordu. Gülüşüm soldu ve ellerimi sıktım. 

Sana sorduğumu hatırlamıyorum iğrenç küçük pis bulanık 

İç sesim +1

"Özelim seni ilgilendirmez. Bu kadar özel olacak boklara girme. Cesareti seçiyorum" dedim. Herkes ona bakışlarıyla kilitlenmişken hafif boğazını temizledi. Benden sonra en yetkili olan en yakın dostum Çisem "Bu kadar derine ne vasıfla indi acaba" diye mırıldandı. Bu haline sırıttım. Kendisi birazcık sert biriydi benim hakkımda.

Kübra öksürdü ve konuştu. "O zaman Kardelen Ha- ay Kardelen şu wattpad meşhuru olayı yapar mısın?" Kaşlarım havalandı. Sanırım numara sallamaktan bahsediyordu. 

Buna Çisem ile birbirimize bakarak güldük. Çisem neşeli sesiyle "Yani bi tık riskli çünkü geçen bana bakkal bir dede çıkmıştı." dedi. 

Benimse aklıma bu yatmıştı. "Kübik dediğini yapacağım çok hoşuma gitti" diye güldüm. Sonra telefonumu elime alarak "Siz devam ben görevimi yapayım" dedim.

Kendi numaramı tamamen yazdıktan sonra sonuna uğurlu sayım olan 30'u ekledim. Watty kızı mısın amk keli diyen iç sesime aldırmadım. Hem neydi benim watty kızlarından eksiğim? Zeka

İç sesimi takmadan numarayı 'Şansımagöre' diye kaydettim whatsapp'a girdim.

Siz: Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler (22.02)

Siz: Bu konu hakkında ne düşünüyorsun

Siz: Bir de dünya saplar günün 13 Şubat kutlu olsun

Siz: Umarım seneye bir kaç saat sonra olan 14 Şubatı da kutlarız

Şansımagöre: Kimsin? (22.06)

Siz: Belan cnm (22.06)

Görüldü (22.07)

***

AnamLDKFJLJLD 

Kuduruk yazarınız yerinde durur mu? Asla ama asla

Tamamen okulda hayal ederek yazdığım mafya kurgusunu dedim ki niye yayınlamıyım hem de ciğerpare'yi silmişken. Tabi ki de yayınladım. Bu arada ileriki bölümlerde ayıp ayıp(+18) şeyler olucak yani uyarı veririm ama önden dedim haberiniz olsun. Okulda sapık arkadaşım (isme gerek yok) ile biraz bişeyler oturttuk. İleriki bölümlerde modelleri fln görüceksiniz. 

Hep mafya yazmak istemişimdir şuan bir İtalyano yazıom anam anam anam neyse 2. bölümde görüşürük canımlar 

(Keyfime bağlı haftada 2 ölüm atabilirim ama normalde haftada 1 gelcek anamDDKAIDULASD)

Eleştiri yapacaksanız saygıdan çıkmayın eleştiriye açığım ama saygılı olacaksınız

Şansıma Mafya/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin