39

13.6K 803 318
                                    

Doğuma son 2 hafta kalmıştı. Bu yüzden Alev sürekli tabiri caizse götümde dolanıyordu. "Kocacım bir dursan mı? Hani bende üstümü değişicem ya?"

Alev güldü. "Şu 2 hafta geçse hemen..."

Gözlerimi kocaman açarak Alev'e döndüm. "Ne diyorsun be" diye sordum.

"Karıcım neden ilk defa duymuş gibi yapıyorsun? Bebekleri karnına ilahi güç falan mı koydu? Hayır yani ben yerle-"

Hemen elimdeki çıkarttığım tişörtü kafasına attım. "Sussana sen!" diyerek kaşlarımı çattım.

Beni baştan aşağı süzdü. Hamilelikten ve ikiz annesi olduğumdan kilo almıştım ve kocaman göbeğim vardı.

Ama Alev hala ilk zamanlardaki gibi beni aşk ve arzuyla süzüyordu.

"Alev napıyorsun kocacım?" diyerek kıkırdadım.

"Karımı izliyorum sen giyin"

Kocaman bir kahkaha attım. Üstüme onun dolabından bir tişört araklayarak giydim.

Altımı çıkartıp bir şeyler bakarken kalçama hafifçe bir tokat attı.

Hızla ve şokla ona döndüm. "Özür dilerim karıcım ama dokunmazsam kafayı yerdim. Zaten beni öpmüyorsun"

Gülümsedim. Omuzlarına tutundum. "Hmmm" diyerek ağzının dibine kadar yaklaştım.

Konuşsak dudaklarımız çarpışacaktı.

"Karın biraz kilo aldı ve sence de normal değil mi?"

Alev'in anında kaşları çatıldı. Bedenimi süzdü. "Acaba benim karım farkında mı şuan eskisinden daha seksi ve güzel olduğunun?"

Dudaklarımızın çarpışmasına daha fazla dayamamarak dudaklarımızı birleştirdim.

Çok kilo almamıştım zaten normal ikiz annelerine göre zayıftım. Çünkü mide bulantılarım fazlaydı.

Alev anında beni dolaba yasladı ve şehvetle öpmeye başladı.

İlk önce alt dudağımı emdi. O alt dudağımla ilgilenirken ben onun üst dudağını emdim.

Dudağımı yavaşça ısırdı. Ona karşılık bende dudağını ısırdım.

Boğazından hırıltılı gibi çıkan sesle inledi.

Dilini dudaklarımın içine yolladı. Dillerimiz birbirine girmişti. Bir süre sonra nefessiz kaldık.

Yavaşça çekildik. "Karım, güzelim, bitanecik karım, yaşam kaynağım benim" diyerek alnıma öpücük kondurdu.

"Kocam, bebeğim, bitanecik kocam, yıldızım, ışık kaynağım" diyerek bende çenesine öpücük kondurdum.

Sonra arkamı dönüp rahat bir eşofman aldım ve giydim. Alev ise yatağa oturmuş beni izliyordu.

Yanına yaklaştım ve bacağına oturdum.

"Benim birtane karım. Sen hala benim kaldırdığım ağırlıklar kadar bile olamamışsın" diyerek koltuk altlarımdan tutup beni kendine çevirdi.

Kasıklarının üstüne oturttu.

Yüzümün her yerini öpmeye başladı. İlk önce sol yanağımı öptü. "Balım" sonra sağ "bebeğim" sonra çenemi "bitanem" sonra burnumu "güzelim" sonra sol gözümü "aşkım" sonra sağ "karıcım" sonra dudağıma sertçe öpücük kondurdu "Afrodit'im" sonra alnımı öptü "Medusa'm" son olarak boynuma kafasını gömdü ve öpücük bıraktı "mi amor"

Ben böyle birine sahip olacak ne sevap işlemiştim?

Kollarımı açıp sıkıca sarıldım ve ağlamaya başladım. Hormonlarım tavan yapmıştı gene.

Şansıma Mafya/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin