31

18.9K 1K 334
                                    

Yemeklerimizi yerken planı yapmıştık. Ama benim elim ayağım asla doğru durmuyordu. Azdırma çabası götüme patlamazdı umarım.

Hesap geldiğinde o öderken tarihleri düşündüm. 1 hafta sonra isteme ondan 1 hafta sonra nişan ondan 1 hafta sonra kına/bekarlığa veda kınadan 1 gün sonra düğün.

Aslında zaman lazımdı ama beyefendim asla dayanamıyordu. Ödediğinde birlikte kalktık. Sonra arabaya geçtik.

Ayakkabılarımı çıkardım. Onun binmesini bekledim. Bindikten sonra sinsice sırıttım. Asla ders almıyordum.

Arabayı sürmeye başlayacakken bana baktı. "Neden öyle yaramazlık yapacak çocuk gibi bakıyorsun?" dedi.

Gülümsedim "Müstakbel kocama bakıyorum" dedim.

Güldü. Hemde kahkaha olanından. "Ee hanımefendim ne zaman kocaya terfi edicez yüzük var nasılsa"

"Beyefendi müstakilseniz evlenebilir miyiz acaba?"

Kocaman kahkaha attı. Yolu izleyip aynı anda gülüyordu. Bende sırıtışla onu izliyordum.

Gülüşünü solduran elimi bacağına atmamdı. Gülüşü soldu.

Bacağının içine uzanıyordum. Ama kasığına sadece yanlışlıkla çarpıyordum. Allah'ın işine bak.

Damarları boynuna yükseldi. Bu haline güldüm. Elim kasıklarına uzandı. Sadece elimi koydum. Çektiğimde bakışları bana dönerken çok geçti. Kafamı eğip kasıklarının üstüne öpücük kondurdum. Hızla fren yaptı.

Bakışlarım 'hayırdır' der gibiydi. Bana döndü. Bacaklarını araladı. Eliyle dizine pat pat yaptı. Aynen pat pat yaptı

Asla reddetmeden kucağına kuruldum. Kalçalarımı sıktı. "Güzelim" diye fısıldadı zorlandığını belli eden sesiyle.

"Hıhım"

"Neden beni zorluyorsun güzelim"

"Neden zorlanıyorsun bebeğim"

"Bebeğim?"

"Evet bebeğim değil misin yoksa?"

"Ne bebek maşallah. Ama farkındaysan bir bebeği sertleştirmek suçtur"

"Onun koca oğlanı da sertleşmesin canım"

"Karşımda sen olunca nefesine dahi tetikleniyorum."

Bunu duyduğuma sevindiğimi belli eden sırıtışımla ona sürtünme. Kendimi ona sürtüyordum.

Başını geriye atarak kükrer gibi inledi. O nası oluyo lan aslan mı kaplan mı bu adam

Açılmış boynundan nabzını öptüm. Orda biraz soluklandım.

"Güzelim zorlama bence hadi eve gidelim" diye zorla konuştu.

Kulağına yaklaştım. "Neden yoksa bana ihtiyacın yok mu?" diye fısıldadım ve kulak memesine öpücük bıraktım.

"Arka koltuğa geç!" emir veren ve zorla çıkan sesiyle konuştu. Güldüm hemde en keyiflisinden.

Kucağından çıkarak arkaya kurulduğumda boş arazi gibi bir yere çekti. Arabanın içini aydınlattı. Allah'tan arabada film vardı. Tövbe haşa porno gibi izlenmek istemezdim.

Kapısını açıp indi ve arkaya oturdu. Hızla ayakkabılarını fırlattı.

(+18 uyarı bu saatten sonra bölümü okumayın kalanı full +18)

Hemen kendine çekip dudağıma yapıştı. En son geçen senelerde sevişmiştik. İlişkimizin bunun üzerine kurulmasını asla istemiyordum.

Dudaklarını haraket ettirdi. Benden tepki göremeyince hafifçe ısırdı.

İnledim ve kucağına çıktım. Kucağına çıkıp kendimi sertliğine sürttüm.

Aynı anda omuzlarını tutup öpüşmeyi devam ettirdim. O kadar büyük tutku ve hızla öpüyordu ki zar zor yetişiyordum.

Diliyle dudaklarımı araladı ve işe diller dahil oldu. Nefessiz kalana kadar öpüştük.

Ayrıldığımızda dudakları kıpkırmızı olmuş ve şişmişti.

Benimkinin aşağı kalır yanı olduğunu pek sanmıyordum. Elim gömleğinin düğmelerine gitti.

Hızla açtım. O da elbisemi bir çırpıda çıkardı.

Açlık ve tutku ile onu süzdüm. Bakışlarım damarları belli olan kasıklarının üstünde durdu. Kendimi ona bastırdım. Derince inledi. Elim pantalonunu hızla çözdü. Hafif kalçasını kaldırıp bana izin verdi. Baksırla birlikte çıkardım.

Tek amacım pantolondu. Gerçekten yanlışlıkla yapmıştım.

Kucağına tekrar kuruldum. Erkekliği karnına kadar uzanmış ve aramızdaydı.

Bacağında kayıp önüne eğilir şekilde geçtim. Gözlerine baktım. Kopkoyu olmuştu.

Büyük bir istekle bakıyordu. Güldüm ve bi anda erkekliğini avuçladım.

İnledi. Durmadım elimle baş ucundan çıkan o beyaz şeyi sıvazladım. Dudaklarımı yaklaştırıp emdim.

Baştan sona yaladım yetmedi dişlerimi değdirdim.

Son anda çekilip öpücük kondurdum.

Geri yerime geldiğimde o beni koltukta boylu boyuna yatırdı.

Sütyen kopçamı hızla çözüp fırlattı. Başını bi anda gömdü. Hızlıca emmeye ve ısırmaya başladı. Sol göğüs ucumu bebek gibi alıp ısırıyordu.

İnlemekten başka bir şey yapamıyordum. Sol göğsümü emerken sağ göğsümü yoğuruyor ve ucunu sıkıyordu.

Diliyle kayıp sağ göğsüme de aynısını yaptı.

Yavaş yavaş dili karnımda ilerledi. Altımdakileri bir hışımla fırlattı. Nefesini bi anda kadınlığımda hissettim.

Çığlık atar gibi inledim. Bacaklarımı birbirine bastırmak istiyordum ama kafasından dolayı bu mümkün dahi değildi.

Diliyle boydan boya yaladı. Ben altında kıvranırken ve inlerken o da beni kudurtuyordu.

Kafasını kaldırdı. Tam nefesimi verdiğim an erkekliğini girişimde hissedince çığlık attım.

Dudaklarıma yapıştı. Öpüşürken içime giriyordu. Hızla kendini kökledi.

Dudaklarım dolu olduğundan çığlığım onun ağzına yuvarlandı. İçimde rahatlamamı bekledi ve rahatladığımı anlayınca gir çık yapmaya başladı.

Dakikalarca seviştik. En sonunda kendini köklemesiyle ikimiz de boşaldık.

***

Bölüm yazmam zor da olsa yazmaya çalışıyorum çünkü evde değilim ve normalde bilgisayardan yazıyorum bölümleri

30. Bölüm yeni bölüm yeni bölüm yaptınız düzgün oy gelmesin küserim size atmam bölüm mölüm

Oy verin de lo

Şansıma Mafya/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin