ɢɪʀʟ, ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴅᴏɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ꜱɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴇʟʟ,
ᴊᴜꜱᴛ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴅᴏɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ ᴏᴛʜᴇʀ ɢᴜʏ
ɪꜱᴇᴜʟ
A kávézó pultja mögött álló fiú felismeri Jimint. Ezen aligha kellene meglepődnöm. Én egy kamilla teát kérek, Jimin forrócsokoládét, a tetejére pedig pillecukrot. Nem tudom nem tudomásul venni, hogy jobb karja egész végig a derekamat öleli, közel tart magához és eközben olyan távolságtartás sugárzik belőle, amitől keserű lesz a szám íze.
Egy ablak melletti asztalhoz ülünk, igyekszem nem tudomást venni a kíváncsi tekintetekről. Leveszem a kabátomat, a székemre terítem és rögtön megfogom a meleg bögrét. Jimin kiskanállal nyomkodja le a pillecukrokat, egyenként tunkolja őket a forrócsokiba.
Nem tudom, mit mondjak. Valamit muszáj, különben a média azt hozza le, hogy szó nélkül ültünk végig egy nagyon is meghittnek tűnő randevút. Biztosan hozzátennék, mennyire boldogtalannak tűnünk ahhoz képest, milyen kevés időt tudunk együtt tölteni a barátom beosztása miatt. Jimin nem erőlködik, ő is hallgat. Egy pillanatra átfut az agyamon, hogy talán beletörődött a viselkedésembe és abba, amiként róla vélekedem. De ez nem vallana rá, ő ennél sokkal határozottabb, nem adja fel. Túl fontos neki a látszat és az, amit el akar érni ezzel az egésszel.
- Hol vannak a testőrök? - kérdezem, mielőtt belekortyolnék a teámba. Jimin először rám néz, majd a vállam fölött a hátam mögé.
- Mögötted, csak egy asztal választ el minket tőlük.
- Jól ismered őket? - a kérdés akár célzás is lehetne a korábbi vitánkra, de nem annak szánom.
- Több, mint hét éve dolgoznak a cégnek és mindenhová elkísérnek minket. Ami azt illeti, jó barátaim.
- Ez már magánéleti ügy. Szabad keverned a munkát a magánélettel?
Erre nem felel azonnal. Bekap egy pillecukrot és az italát kavargatja.
- Amíg okosan csinálom, szabad.
- Mit értesz az alatt, hogy...
- Szóval meg akarsz ismerni? Felkeltettem benned a bűntudatot és hirtelen...
- Ne rontsd el! - kérem, a hangom erélyesebb, de halk. - Nincs bűntudatom. A kötelességemet teljesítem. Ez minden.
- Hát persze - a szája sarka felfelé rándul, megkóstolja a forrócsokiját. - Ez minden.
Nem fogom hangosan kimondani, hogy némileg igazat adok neki. Nem vagyok hajlandó beismerni, mert már így is nagy csorba esett a büszkeségemen. Egy olyasvalakit alakítok most, akinek a nevére milliók fognak emlékezni, de aligha kellemes szájízzel. Gyűlölni fognak, főleg a lányok, a kis naiv rajongók, akik azt hiszik, bármiféle lehetőségtől megfosztom őket. Igen, legfőképpen ők, mert abban a hiszemben élnek, hogy ha nem lehetnek Park Jimin partnerei, akkor senki más sem. Megvetnek majd. Amint kitudódik a kilétem. Ami akár bármelyik percben megtörténhet. De még én is tudom, hogy nem most fognak utálni a legjobban. Nem. Az igazi gyűlölet akkor fog utolérni, miután szakítunk. Teljesen mindegy lesz, miként tálalja ezt a cég a nyilvánosságnak, a média el fogja torzítani a dolgot, a rajongók vérszemet kapnak és akkor...
- Iseul? - Jimin bal keze vészesen közel van az enyémhez, mintha megpróbált volna megérinteni. - Minden rendben? - furcsán néz rám, a homlokát ráncolja és első pillantásra azt hinném, dühös. Csakhogy nem az. Jimin aggódik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘʟᴀʏ ᴅᴀᴛᴇ
FanficA megelégelt találgatások és kínos összeboronálások után Jimin úgy dönt, hogy a saját kezébe veszi a magánéletének irányítását. Mivel a párkapcsolati státuszának bizonytalansága miatt zeng a média, eleget tesz a kíváncsiskodásoknak és egy átgondola...