24- Askeri davet

839 53 33
                                    

Sabah uyandığımda Thomas yanımda yoktu. Çarşafı üstümden itip yatakta doğruldum. Etrafa baktım ama Thomas yoktu erkenden uyanıp gitmiş olmalıydı. Daha dün yeni bir ilişkiye başladığımızı zannediyordu ve ilgisizliği ortada. İlişkimizin ilk sabahında beni bırakıp gitmişti Ben de şaka gibi bu adamın değişmesini bekliyordum. Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur değişmez ki

Kahvaltı saati daha gelmemişti 9.00'da başlıyordu saat daha 8.30'du. kalkıp elimi yüzümü yıkadım üzerimi değiştirip yatağı topladım. Keşke telefonum olsa diye düşündüm telefonsuzluk çok zor. Nerede oturup hunharca TikTok izlediğim günler. Gerçekten telefon yokken yapacak bir şey yoktu. Ve kendimi yatağın üstüne atıp yüzüstü uzandım.

Belki yaklaşık 10 dakikadır bu şekilde uzanıp gözlerimi dinlendiriyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Belki yaklaşık 10 dakikadır bu şekilde uzanıp gözlerimi dinlendiriyordum. Yeni uykudan uyanmıştım ancak halsiz ve uykusuz gibiydim. Sabah kahvaltı yapmadan kendime gelemiyordum. Kapı açıldı içeriye oda servis ile Thomas girdi. Garson tekerlekli masayı itip içeriye Thomas ile girdi. Thomas bu şekilde yatakta uzandığımı görünce hemen garsonu hemen garsonu odadan çıkarttı ve tekerlekli masayı kendisi itip odanın orta kısmına getirdi.

Thm: bu halde ne yapıyorsun böyle

Hala uzanır pozisyonda kendimi çevirdim ve hafiften başımı bazanın başlığına yasladım.

- ne yaptığımı görmüyor musun uzanıyorum

Thm: yine her zamanki gibi giyinmişsin bakıyorum da az önce o adam seni bu şekilde gördü

- pardon da kendi odamda kendi yatağımda uzanmanın nesi yanlış nereden bilebilirim garsonla odaya geleceğini

Thm: kahvaltıya odaya getirtmek istedim. Burada bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama hala suçlu oluyorum

Ona iyi davranıp kendime çok çok çok bağlamam gerektiğini hatırladım ona ters cevap vermekten vazgeçtim.
Pickmi taklidi yaparak sesimi inceltip bebek gibi konuşmaya başladım.

- ay çok güzel düşünmüşsün ellerine sağlık ben bu anın etkisiyle kavrayamadım. Ne kadar da ince düşüncelisin senin bu tarafına nasıl görememişim bunca zamandır

Gelip yatakta yanıma oturdu Ve önüme düşen iki tutam saçımı arkaya doğru elleriyle attı.

Thm: bugün kahvaltımızı odamızda edelim istedim

- çok iyi düşünmüşsün ama güne yatakta bir günaydın öpücüğüyle başlamayı daha çok isterdim.

Söylediğim şeyleri kavradıktan sonra üzerime doğru eğilip dudağını öptü. Kısa ve masum bir öpücüktü bu. Bunu beklemiyordum bir an kalbim hızlı atmaya başladı. Ona yakın olmaya çalıştım bu süreçte kendimi kullandırtacak mıydım? Sırf ondan intikam alacağım diye buna değer miydi? Yoksa anın büyüsüne kapılıp bu düşüncelerimden vaz mı geçecektim. En ufak bir hareketi bir konuşması ile dengemi alt üst ediyordu bu adam. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ve utanmıştım. Yüzümün kızarıp domates gibi olduğunu şimdiden hissediyordum. Vah be kızım sen bu hallere gelecek kadın mıydın?

İngiliz Subay~ Thomas Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin