Herkese,yeni bir kurgudan yeni bir hikayeden merhaba. Tekrar birlikteyiz ve çok mutluyum. Gerçekten yazmak benim ilhamım ve kaçış noktam...Umarım bu hikayede yolumuzu hep beraber güzel çizeriz,umarım beğenirsiniz ve zevk alırsınız 🤍
YAZAR NOTU: Öncelikle en baştan söylemek isterim ki bu hikaye 20 bölümlük bir hikaye olacaktır (tahminimce) lütfen yorumlarınızı buna göre yapınız! Çünkü 12. Bölümde öpüşme,15. Bölümde sevişme görme ihtimaliniz yüksek!!! Hikaye kısa hikaye tadında olup uzun bölümlü olacaktır! Bu yüzden daha 10-12 bölümlerde öpüşme görünce ayağa kalkmayın sevgili okurlar.
Ne sizi sıkacak bir hikaye olacak,ne de gıcık olacağınız,bitsinde kurtulalım diyeceğiniz bir hikaye değil. Şuanlik düşüncelerim; tadında yazıp, tadında bitirmeyi amaçlamak. Hepinize teşekkür ederim 🤍BAŞLAMADAN ÖNCE NE ZAMAN BAŞLADIĞINIZIN TARİHİNİ ALABİLİR MİYİM ASKLAR??? --->
🦪
Esmer yüzü gözlerimin önündeyken kendi varlığımı sorguluyordum. Çünkü çehresi o kadar çekici ve büyüleyiciydi ki.. kirli sakallarının süslediği keskin çene hattı esmer teniyle beraber mükemmel bir uyumdaydı. Zümrüt gibi olan gözleri ve gözlerini saran sık kirpikleri,resmen detaylıca çizilmiş. Saatlerce uğraşılmış bir tablo gibiydi.
Lakin şuan kendime gelmem ve kıskançlıkla kavrulmuş olan sinirimi unutmamam lazımdı.
Çenesinden sertçe tutup resmen dişlerimin arasından tıslar gibi konuştum. "Senin yerinde olsaydım o kızı başka bir göreve atardım" yüzü yüzüme yaklaşmış burnu burnuma sürtünüyordu.
"Benim yerimde olmana gerek yok senin düşüncen benim için bir emirdir"
Konuşurken o kadar keyifliydi ki,sesine yansıyordu adeta mutluluğu.Tek kasımı kaldırmış dudağının bir kenarı kıvrılmıştı. Ateş pahası gözleri konuşurken dudakalarıma kaymış tutkuyla kararmıştı.
Bu adam cidden bende çok değişik duygular uyandırıyor,ruhumun fark edilmeyen tarafını ortaya çıkarıyordu...
🦪
MİRA ARICI
ALFREDO MATEO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA DÖNEN RUH +18
ChickLit'İspanya'nın sahibi' olarak anılan bir adam ve bir Türk Kızının hikayesi.