BÖLÜM 6|Bedenlerin Ardı

1K 63 9
                                    

YAZAR NOTU!: Bu italik ile yani ince ilatik ile yazılmış kısımda Müstehcen Sahneler vardır!!!
Okumak istemeyen atlayabilir o kısmı 🤍

YAZAR NOTU!: Bu italik ile yani ince ilatik ile yazılmış kısımda Müstehcen Sahneler vardır!!! Okumak istemeyen atlayabilir o kısmı 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦪

Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken mutfağa doğru yöneldim. Tezgahın üzerine koymuş olduğum sürahiden bardağa bir su doldurdum. Suyumu kana kana içerken çenemi yukarıya kaldırmıştım,boynumda beklemediğim bir his yayıldı.

Kocaman ama sıcacık bir el açık olan boynumda gezdirdi parmak uçlarını. Yutkunarak bardağı tezgaha koydum. Çıkan tok ses arkamda hissettiğim bedene mani olamadı.

Büyük vücudunu arkamda hissediyordum. Vücudundan yayılan hava dört bir yanımı ele geçirmişti. Gerdanımda inen parmakları geceligimin açık yakasından tenime sızdı.

Diğer eli ise kısa şortumun altından bacağıma sürtündü. İçim ürperdi resmen. Kalbim pır pır bir kuş gibi çırpınıyordu. Ayaklarımız senkonize bir şekilde yatak odama adımladı. Ne zaman yatağa uzandım ve ne zaman Alfredo Mateo'nun bedeni üzerime çıktı anlamadım. Bu adam bana istediğini yapabiliyordu şuan.

Esmere çalan teni gözlerimin önünde burnum burnunun ucundaydı. Yemyeşil gözleri ilk defa bu kadar yeşil görünüyordu. Parmakları teker teker geceligimin düğmelerini araladı. Yüzük parmağı kesik olan eli ile yanağını okşadı. Sadece gözlerine bakıyor tehlikeli yeşillerini izliyordum.

Orta ve işaret parmağı sürtünerek pijama altımın beline tutundu. Lastiği işaret parmağı ile kanca gibi tutarak aşağıya sıyırdı. Nefesimi tutmuş, beynimde yankılanan kalbimin sesine odaklanmıştım. Kısa şortumu bacağımdan sıyırdı mı bilmiyorum,bunu asla seçemedim. O an hiç bir şeye dikkat etmiyor parmaklarının rotasına odaklanıyordum.

İşaret ve orta parmağını kadınlığımın tepesinde hissettim. Ne ara verdigimi bilmedigim nefesim kesildi. Titrek bir nefes ile bedenimi gerdim. Parmakları en mahrem yerimdeyken gözlerindeki o ifade beni baştan çıkarıyordu. Bir parmağı kadınlığımın dudaklarından içeriye sızdı. Çığlık atmak istedim, tuttum kendimi.

Hafifçe inledigimde tam olarak hissedemedim ne yaşadığımı. Adam kocaman,dev gibi vücudu ile üzerimde beni şekilde şekile sokuyordu. Bir diğer parmağını daha tam oranda hissettiğimde basım geriye döndü. Gözlerim, titredi ama kapanamadı. Bedenim yükselirken,yay gibi gerildi. Üzerimdeki adamın sıcak vücuduna yapıştım.

"Alfredo!"

"Ha!" Nefes nefese doğruldum yataktan. Su içinde kalmış saçlarım alnıma ve boynuma yapışmıştı. Ne olduğunu ilk başta algilayamadim, gözlerim etrafta gezindi boş boş. Nefesimi düzene sokarken gördüğüm rüyanın sahneleri doluştu aklıma.

HAYATA DÖNEN RUH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin