BÖLÜM 5|Nabza Göre Şerbet

1.2K 81 18
                                    

🦪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦪

Gözlerimi başıma saplanan ani sızı ile açtım. Daha doğrusu açmaya çalıştım, boğazımda olan kuruluk yüzünden daha tam açılmamış göz kapaklarımı birbirine bastırdım.

Yattığım yumuşak yataktan dirseklerimin üzerine doğrulurken boğazımı temizledim. Gözüme vuran güneş ışığı işimi zorlaştırdı. Bedenimi yan çevirip doğru düzgün açtım gözlerimi. Ama beklediğim yerde değildim. Gözlerim ilk defa gördüğü odada gezindi. Genelde gri, lacivert döşemeli olan oda oldukça lüks görünüyordu ama şuan önemli olan nerede olduğumu bilmememdi!

Dogrularak yumuşak yatakta oturur pozisyona geldim. Üzerimde olan ince örtüyü kaldırdım. Bacaklarım çıplaktı, gözlerim yavaşça yukarıya kaydığında üzerimde beyaz tenime uyumlu duran lacivert gömlek vardı. Siktir!

Hayır,hayır,hayır...

Kesinlikle bunu beklemiyordum. Korku ile gözlerimi tekrar odada gezdirdim. Yok,benim odam değildi. Üzerinde kendi eşyalarım yoktu!  Hay, sikeyim ya! Oooooof!

Sakince kendime gelmeye çalıştım. Dün gece tek gecelik bir ilişki yaşamış olabilir miydim? Sanmıyorum. Çünkü anı duygularına kapılan veya tek gecede bir erkekten o kadar etkilenen birisi olmamıştım hiç bir zaman. Ayrıca böylesi şeylerin özel olan kişilerle yaşanması gerektiğini düşünüyordum. Bu yüzden kesinlikle tek gecelik bir şey yaşayacağımı düşünmedim.

O zaman neydi?! Oflayarak kalktım yataktan. Çıplak ayaklarım parke ile birleşti. Sessiz olmaya özen göstererek çıktım odadan. Önümde olan kısa koridoru aşarak geniş Amerikan mutfağa geldim. Büyük salon yine aynı renkler ile döşemeliydi. Adımlarım mutfağa yöneldi. Ada tezgahın üzerinde gördüğüm kahvaltılıklar şaşırmama neden oldu. Açıkçası şuan neredeydim,kafam allak bullak olmuştu!

Ellerimi sıkıntı ile saçlarımın arasına geçirdim. Tam o sırada hiç beklemedigim bir ıslık sesi gelmeye başladı. İrkilerek etrafıma baktım. Kim olduğunu bilmediğim birisi geliyordu..mutfak tezgahının üzerinde gördüğüm büyük siyah saplı bıçağı kavradım.

Gittikçe yaklaşan ıslık sesinin sahibi mutfağa girdiği an kalakaldım yerimde. Gözlerim büyürken elimdeki bıçağı daha sıkı kavradım. "Günaydın, türk kızı?" Sorgulayıcı sesine karşılık kaşlarım çatıldı. Adamın üzerinde hiç bir şey yoktu! Gözlerim geniş esmer tenini süsleyen omuzlarında,kollarında olan pazularda kaç tane olduğunu şuan sayamayacağım baklava ve kasıklarına inen adonis kasında gezindi. Kolunun birini tamamen diğerinin ise yarısına gelen dövmeler ise cabasıydı.

HAYATA DÖNEN RUH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin