BÖLÜM 1| Kırmızıya Boyanan Tehlike

2.6K 130 27
                                    

Bölüm şarkısı: Ayşe Hatun Önal- OLAY

Bölüm şarkısı: Ayşe Hatun Önal- OLAY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦪

"Thank you for your attention..."

Anons geçen kadın kabin memurunun sesi beynimde ve tüm uçağın içinde yankılanırken beni kendime getirdi. Gözlerimi kırpıştırarak derin nefes eşliğinde emniyet kemerimi çözüp, gözlerimi uçağın minik penceresinden alarak yerimden kalktım.

Küçük koridorda sıkış sıkış insanlarla beraber bende sırayla indim ve sonunda bana ulaşan valizim ile havaalanının lavabosuna ilerledim.

İspanya'nın yaza yaklaşan havası beni mutlu etmişti açıkçası,güneş gözlüğüme vuran güneş ışınları aklımda olan kombin perilerini ayağa kaldırmıştı. Yaklaşık olarak bir yıl önce çıkmış olan kitabıma gelen teklife göre İspanya'ya gelmiştim. Kitabının İspanyolca'ya çevrilecek olması hem dizi hemde film teklifleri almak için dez avantajdı.

Ve hayır! Kesinlikle şirket ile olan ilk görüşmeme şuan aynadaki yansımam ile gitmeyecektim.

Gri eşofman takımı? Asla.

Ben Mira,23 yaşında ve 1.65 boyunda bir kadınım. Toplu kalçam ve ortalama dolgun göğüslerim var. Bazen yemek yiyince çıkan minik göbeğim ailemizin bir parçası. İnce belim sayesinde ortaya çıkan ince olmayan ama kalınsa olmayan annemin değimi ile 'sütun' bacaklarım vardı. Ela gözlerim,sarışın olduğum için beyaz tenim ile süt gibiydim açıkçası.

Ensemde,köprücük kemiğinin etrafında ve dudağımda olan küçük benler sayesinde değişik bir güzelliğim vardı ve evet,kendimi oldukça çok seviyordum!

İlk başta lavabolar bir hijyen kontrolü yaptım,ne kadar temiz olabilirse bir tuvalet işte.. ama eğri oturup doğru konuşmak gerekirse pırıl pırıl olması beni gayet açmıştı.

Sonra hemen valizimi el yıkama yeri olan tezgaha koydum. Bunu yaparken kendimi Naim Süleymanoğlu gibi hissetmem ayrı bir olaydı..

Açtığım valizden siyah mini eteğimi ve siyah cropu çıkardım. Artı olarak kırılmaması için güç bela koyduğum deri ceketimi de çıkardım. Valizi kapatıp koyarken kabinlerin birine girerek hemen üzerimi değiştirdim. Etek dizlerimin bir kaç karış üzerinde neredeyse kıçımda denecek tabirdeydi ama kıçım görünmediği sürece sıkıntı yoktu.

Tr teyzelerine bol selamlar!!

Siyah crop ise,eteğin beli ile arasında bir kaç parmak vardı,bisiklet yaka olan yakası beyaz gerdanımı gözler önüne sererken kolları tişört şeklindeydi. Sarı saçlarımı salıp, güneş gözlüğümü taktım. Deri ceketimi de giydiğimde hazır bir şekilde lavabodan çıktım.

HAYATA DÖNEN RUH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin