BÖLÜM 7|Geçmişi Sırtlanmak

1.2K 81 14
                                    

🦪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦪


ALFREDO MATEO 10 YAŞINDAYKEN...

"Anne! Anne bak nasıl uçuyor!" Küçük Alfredo sevinçle şakıyordu kocaman evin bahçesinde. Annesi..Carla ise bir sandalyeye oturmuş eli ile karnını okşuyordu. Yüzündeki tebessüm oğlunu özgür gördüğü anlardan birisinde olduğu için parlıyordu.

Alfredo kendini hayatının çoğu anı dışında mutlu hissediyordu, bu onun mutlu hissettiği nadir anlardandı. Bir yandan annesine bakıyor bir yandan da babasından gizlice yaptığı kırmızı uçurtmasını sonunda uçurabiliyordu. Annesinin ona güzel gulumsemesi ile bakışı kendini iyi hissetmesini sağlıyordu. Babası hayatını cehenneme çevirse de annesi vardı....

"Dikkat et oğlum!" Diye bağırdı Carla oğluna. Eli ile okşadığı karnı daha çok huzurlu olmasını sağladı. Yeni bir bebeği olacaktı ne kadar kocası olacak adamdan bir çocuk istemese de, tanrının gönderdiği cana kıyılmazdı ona göre.

Ve evet en büyük korkusu,oğlunun da bir can alıcı olmasıydı. Kocasının günahları sanki onun boynuna bağ oluyormuş gibiydi,zaten benimsemiş olduğu bir dini vardı lakin kocası ona bunun yüzünden de şiddet uyguluyordu.

Carla'nın annesi, Kıbrıs Türk'üydü. İslam, annesinin ona verdiği tek güzel şeydi. Annesi çok güzel bir kadındı lakin o, Carla genç yaştayken vefat etmişti ve işte. Babası yüzünden bu adamın kahrını çekiyordu.

Kocasının onu ibadet ederken gördüğü geceyi hatırladı bir an,saatlerce acımadan vurmuştu güzel kadına. Halbuki ona ne zararı vardı? Yinede soğumadı dininden,birgün dedi sürekli. Birgün kurtulacaktı bu cehennemden, Allah kuluna sırtını dönmezdi...

Şimdi ise tekrardan hamileydi,tek dileği oğlunun kocası gibi bir meslek yapmamasıydı. Ama biliyordu elbet, oğlunu harcayacaktı bu adam. Yinede dua ediyordu her gece.

"Anne,sende gel. Hadi birlikte uçuralım" Alfredo aşık olduğu annesinin elinden tuttuğu gibi onu kaldırdı. Carla daha büyük gülümsedi "Benim güzel yavrum, ben bilmem ki uçurtma falan" Alfredo annesine bilmiş bilmiş "Bilirsin anne, öğretirim ben sana" dedi hemen.

Carla tam onun teklifini kabul edecekti ki dış kapının sertçe çarpması ile yüzündeki gülümseme silindi anında. İşte,o gelmişti.

"Bebeğim,hemen sakla uçurtmanı. Hadi, baba geldi" dedi Alfredo'ya içerden gelen bağırışma sesiyle gözlerini kapadı sıkıca, Allah'ım nolur çocuklarımı koru dedi içinden. Yine sığındı rabbine.

"Sikeyim,sizin geçmişinizi! Lanet olsun pic herifler!" Kocası küfürleri saydırırken sesi kocaman malikanede bahçeye kadar geliyordu,Carla hemen oğlunun kulaklarını kapadı. "Baban şuan sınırlı oldugu için böyle konuşuyor, yoksa çok kotu kelimeler. Sakın söyleme tamam mı annecim?" Dedi hemen.

Alfredo akıllıydı babasının yine evi cehenneme çevireceğini biliyordu. Annesine bir şey olmaması için dua etti o da,annesinden öğrendiği kadarıyla.

HAYATA DÖNEN RUH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin