BÖLÜM 2|Zümrüt Gibi Hareler

2.1K 119 12
                                    

🦪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦪

"Hayır yani,daha gelir gelmez üzerine belayı nasıl çekebilir ki bir insan?"

Merve'nin beni bir çocukmuşum gibi azarlamaları son yarım saattir devam ederken kendimden bezgin ve üzgün bir şekilde omuz silktim. Alt dudağımı kıvırmış masum masum bakıyordum ona "ay ne yapayım ya! Adamda karşıma çıkmasaymış!"

Aklıma gelen şey ile hemen sırıttım. "Hem fena mı oldu bak,ülkeye adımımı atar atmaz bir aksiyon. Kitaplarım ve hayal dünyam için muhteşem ilhamlar..." Canım kuzenim ise bana 'sen adam olmazsın' bakışı atarak önden önden yürümeyi bırakıp, dengine gelmemi sağladı.

Fiziken benden uzun olduğu için biraz hareketli bir yapısı vardı. "Ee,biz şimdi ne yapacağız?" Dedim sabırsızca. Zaten gelmeye çalıştığım şirket kendisinin de çalıştığı şirketti. Şimdi ise asansöre binmiş görüşmeye gidiyorduk. Olaydan sonra hemen Merve'yi arayıp ne yapacağımı sormuş, olanları anlatmıştım.

"Ben güvenlikleriden görüntüleri alıp yöneticimiz ve avukatımız ile görüşeceğim bakalım ne olacak,ama senin son hareketin bizi baya bı zorlar. Hayır seni tanımasam şaşıracağım adamın camını niye kırdın diye!"
Sırıttım,benim böyle bir şey yapabileceğimi bildiği için artık şaşırmıyordu.

"E ne yapayım canım -"

"Sen onu bunu bırak da,asıl Bay Mateo buna ne diyecek onu düşünelim." Kaşlarım çatılırken kim olduğunu soracaktım ama Merve hemen anlamıştı "Kendisi şirketin sahibi ve oldukça diktatör, kuralcı bir adam."

"E ne olacak canım,en fazla anlaşma yapmadan ülkeme geri dönerim." Omuz silkti dediğime "ama nasıl karşılayacak onu kestiremiyorum. Adamın kuzeni ile çok yakın arkadaşım lakin kendisini bir kez bile gülerken görmedim!" Yüzümü buruşturdum. Demekki kasıntı herifin tekiydi.

"Kasıntı herifin teki desene şuna!"

Dediğime kıkırdadı "aynen öyle,ama görsen bir içim su. Tabii benim tarzım değil asla ama tüm şirketteki kızlar adamla bir gece birlikte olabilmek için kırk şekle giriyorlar bir görsen.." bende bu dediğine güldüm. "Yok artık, porno yıldızı sanki bu!" Şaşkınca dediğime güldü ve omuz silkti.

Sonra aklına bir şey gelmiş gibi hemen telefonunu çıkardı onun bu anı hareketine şaşırırken irkilmiştim. Bu kızın anı hareketleri neden bu kadar korkutucuydu! "Ya kızım ne oluyor yine!" Dedim isyanla.

HAYATA DÖNEN RUH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin