Canlarım sizden bir ricam olacak, yorum yazar mısınız lütfennnn???
Şimdiden teşekkürler, iyi okumalarrr. :)
Akşam vakti Netflix'ten film izlerken telefonuma gelen mesajla birlikte yanımdaki telefona doğru döndü gözlerim. Telefona baktığımda grup mesajlarını görmüştüm. Sınıf grubu kurmuşlardı. Herkes isimlerini yazarken herkesi bir andan da kaydediyordum. Herkesi kaydettikten sonra telefonu kapatıp yanıma koydum ve filmi izlemeye devam ettim.
Bir anda canım sıcak çikolata çekmişti hemen mutfağa doğru gidip sıcak çikolatayı yapmaya başladım. Yaklaşık 5 dakikaya yakın bir sürede yaptım ve hemen koltuğa oturdum. Telefonuma gelen mesajlar dinmeyince telefonu elime aldım ve mesajları okumaya başladım. Nihan ve Buse üçümüz için grup kurmuşlardı. Grubun ismi ise Muhalamlardı. Grupta en son yazılanlar ise isim tartışmalarıydı.~12/C 3'lü kızlar~
Buse Öztürk seni gruba ekledi.
Buse Öztürk grup adını 12/C 3'lü kızlar olarak değiştirdi.
Buse Öztürk: Selam kızlarrr!!!Nihan Göktepe: Selam.
Buse Öztürk: Grubun ismi çok sade mi oldu ya, yoksa bana mı öyle geliyor?
Nihan Göktepe: Evet bence değiştirelim.
Buse Öztürk: Tamam. Grubun adı ne olsun?
Nihan Göktepe: Bence herkesin sevdiği bir şey koyalım veya uyumlu ad.
Buse Öztürk: Mesela?
Nihan Göktepe: Peynir ekmek?
Buse Öztürk: Gerçekten yemek mi koyacağız yani.
Nihan Göktepe: Evet, neden olmasın. Bence herkes için uyumlu.
Buse Öztürk: Düşününce mantıklı geldi ama bence muhlama koyalım.
Nihan Göktepe: Aaaa!! Evet evet bence Asmin de seviyordur. Ama muhlamalar koyalım bence hem muhlama oluruz KDJDHDJJDJD.
Buse Öztürk: Bence de KSJDJJDJSJS.
Buse Öztürk, "12/C 3'lü kızlar" olan grup adını "~Muhlamalar~" olarak değiştirdi.
Asmin Güneş: Muhlamalar mükemmel isimmiş. :)
Nihan Göktepe: Bence de.
Buse Öztürk: Bence de.
Asmin Güneş: Ben uyumaya gidiyorum yarın görüşürüz. İyi gecelerrrrr.
Buse Öztürk: İyi gecelerrr.
Nihan Göktepe: İyi gecelerr.
⚽︎
Alarmın çalmasıyla içimden alarma saymaya başladım. Saymam yaklaşık 10 dakika sonra bittiğinde "Başlayacağım senin alarmınadaaa." Diye saydırıp yataktan lavaboya doğru yürümeye başladım. Lavabodan çıktım ve mutfağa gidip bir şeyler atıştırıp giyinmek için tekrar odama gittim. Giyinip servisin gelmesini beklerken telefonuma bir göz attım. Gruptan mesajlar gelmişti ve bende hemen baktım.
~Muhlamalar~
Buse Öztürk: Kızlar ben bir şey fark ettim.
Buse Öztürk: Umarım uyumuyorsunuzdur.
Buse Öztürk: Uyumuyorsunuz değil mi uyumuyorsunuz.
Buse Öztürk: Kızlar?
Buse Öztürk: Uyuyor musunuz okul var gelmezseniz ben ne yaparım tek başıma.
Nihan Göktepe: Sayende uyumuyorum çok sağ ol gerçekten.
Asmin Güneş: Benim için sorun yok ben uyanmıştım zaten hatta servisi bekliyorum.
Nihan Göktepe: Seni bu kadar erken mi alıyorlar gerçekten??
Söylediği doğruydu gerçekten sabahın köründe uyanmak kötü bir şeydi ama güzel tarafı da serviste müzik dinleyerek gitmekti ve gökyüzünün doğuşunu izlemekti.
Asmin Güneş: Evet ama iyi tarafları da var.
Buse Öztürk: Benden bir kişi daha varmış. Çok rahatladım şuan.
Asmin Güneş: Ben şimdi kapatıyorum servis geldi. Görüşürüzz.
Buse Öztürk: Görüşürüzzz.
Nihan Göktepe: Görüşürüzz.
⚽︎
Servisten indiğimde sınıfa doğru ilerlerken etrafa da göz atmıştım. Pek kimse gelmemişti çünkü biz erken gidiyorduk. Sınıfa girdiğimde Buse'nin çoktan geldiğini görüp yanına doğru ilerledim.
Çantamı masaya yerleştirip eşyalarımı sıranın üzerine koyarken bir yandan da Buseyle konuşuyordum.
"Günaydın tekrardan." Dedim ve Buseye doğru döndüm. "Günaydın." Aklıma mesajlarda bir şey fark ettiğini yazmıştı ne fark ettiğini merak ettiğim için hemen sordum. "Sen gruba bir şey fark etmiştim yazmıştın ne fark ettin?.""Nihan gelince söylerim biraz daha merak et." dedi Buse ve ona dik dik baktım o'da fark etmiş olacak ki hemen cevap verdi. "Ya bana öyle bakma sadece merak etmeni istemiştim." dedi ve kapıya doğru bakıp gülümsedi. "Bak Nihanda geldi işte." dedikten sonra Nihan yanıma oturdu ve onunda çok merak ettiği belli oluyordu. Nihan "Ne fark ettin çabuk söyle uykumdan uyandırdın zaten." Dedi ve birlikte gülmeye başladık. Nihan'ın gözünden uyku akıyordu resmen. "Gülmeyi bırakın da söyleyin ne olur." Dedi ve Buse beklediğimiz cevabı vermek için konuşmaya başladı.
"Ben öyle bir şey fark ettim ki ben mi abartıyorum yoksa bana mı öyle geliyor anlamıyorum."
"Kızım çıldırtma adamı da söyle artık." diye söylendi Nihan ama haklıydı da. "Tamam be alt tarafı bir aksiyon olsun dedim.""Konuya gel lütfen."
"Tamam, tamam. Şimdi söylüyorum hazır mısınız?"
Üçümüz bir anda bakıştık ve ne fark ettiyse demesini bekledik.
"Fark ettiğim şey..."
******
Buse'nin ne fark ettiğini merak ediyorsunuzdur biliyorum ama bir sonraki bölümü beklemeniz lazımmm. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi | Yarı Texting
Romance"Kendini çok yoruyorsun. Bu kadar yorulmanı istemiyorum. Kendine zarar vermeni istemiyorum." ~ Çınar Karadağ