Bab 1 (Cikgu Ryan)

7.4K 73 1
                                    

"Assalamualaikum cikgu!" laung seorang pelajar sekolah rendah yang berumur 10 tahun itu dan merupakan ketua kelas, diikuti oleh rakan-rakannya yang lain.

"Waalaikumussalam, duduk semua." Ryan tersenyum melihat wajah-wajah anak muridnya. Kelihatan mereka seperti aneh dengan kehadiran dirinya yang pertama kali dilihat.

"Nama saya Ryan Danish. Awak semua boleh panggil saya Cikgu Ryan. Mulai hari ini saya akan mengambil alih kelas awak selama tiga bulan menggantikan Cikgu Rahemah."

Usai sahaja dia berkata demikian, seluruh kelas bersorak keriangan. Ryan yang hairan terus bertanya "Kenapa awak semua bersorak?"

Salah satu murid menjawab "Cikgu Rahemah tuu suka makan orang. Dia garang pastu suka marah-marah."

Ryan tergelak kecil sambil menggeleng. "Ouh yeke, kalau macam tuh awak semua tak perlu risau. Saya tak makan orang. Saya makan nasi."

Dia pun memulakan kelas pada hari itu sebagai seorang guru praktikal Bahasa Melayu dengan jayanya.

=

Selepas tamat waktu bekerjanya, Ryan menunggu kekasihnya untuk mengambil dirinya pulang. Kalau ikutkan dia boleh sahaja memandu sendiri, tetapi tidak diizinkan oleh kekasihnya. Alasannya, pada hari pertama itu biarlah kekasihnya itu yang menghantarnya pergi dan balik. Ryan hanya membiarkan sahaja.

Sebuah kereta Bezza berwarna putih berhenti di hadapannya. Dia tersenyum dan terus masuk ke dalam kereta itu. Melihat wajah kekasihnya itu, terus bibirnya dicium.

"Hai Cikgu Ryan, hehe."

"Eish abang nie, kalau yee pon tunggu laa kat rumah nanti." Ryan memasamkan wajahnya.

Amir tersengih "Alololo sayang abang nie, cium sikit pon takleh."

Dia terus memandu kereta menuju ke rumah mereka berdua.

"Penat?"

"Penat laa sikit. Tapi orang rasa best juga ajar budak-budak tuh. Takde laa degil mana pun."

"Kan abang daa cakap. Budak-budak nie senang jee nak handle. Kalau kite layan dorang baik, takde laa dorang nak buat perangai."

Ryan hanya mengangguk, mengiyakan kata Amir.

Sudah lebih kurang 5 tahun hubungannya dengan Amir. Pertama kali dia berkenalan dengan lelaki itu semasa dia berumur 17 tahun dan Amir berumur 27 di aplikasi grindr. Amir lah yang selama ini memberinya semangat dan kasih sayang.

Kereta Amir memasuki perkarangan rumah mereka. Ryan terus masuk dan membaringkan dirinya di atas sofa. Penat jugak jadi cikgu nie, getus hatinya.

Tubuhnya tiba-tiba terus dipeluk oleh Amir. Amir mencium lehernya "Sedapnya bau cikgu nie, hehe."

Ryan membiarkan sahaja. Dia tahu Amir mahukan sesuatu. Batang Amir yang semakin tegang itu terus diusap. Bibir mereka bersatu dengan desahan penuh nafsu.

Satu persatu bajunya dan Ryan dibuka sehingga mereka hanya berboxer. Kepala Ryan diletakkan dihadapan batangnya. Ryan tanpa lengah lagi terus menghisap batang kekasihnya itu.

"Ahhh, sedap sayang. Hisap dalam lagi." Amir menekan kepala Ryan. Ryan tidak melawan malah makin rancak menjilat batangnya. Lidahnya kadang kala bermain di kepala batang Amir. Amir pula terus memainkan jarinya yang telah dilumurkan dengan air liurnya di lubang Ryan.

Ryan merengek kesedapan apabila Amir memasukkan jarinya ke dalam lubangnya. Batang Amir terus dihisap tanpa henti. "Ahhh abang, best laa abang finger." Kemutan lubang Ryan semakin kuat apabila Amir memasukkan dua jarinya.

Amir tidak tahan lagi, tubuh Ryan dikangkangkan. Seluruh batangnya telah dilumur dengan air liur Ryan. Dia mengeselkan batang nya di lubang kekasihnya itu. Ryan merengek kesedapan. Baru sahaja batangnya ingin menujah lubang Ryan, dia ditahan "Tak nak dalam bilik ke bang?"

"Sini jelaa sayang." terus batangnya ditekan perlahan ke dalam lubang Ryan yang masih lagi ketat walaupun hampir setiap hari dikerjakan olehnya. Ryan menahan rasa senak, tangannya kadangkala menahan tubuh Amir. Amir tidak mengeluarkan batangnya, tetapi terus mendayungnya keluar masuk di lubang Ryan. Batang nya terasa suam berada di dalam lubang bontot Ryan.

"Ahh sedapp abang, dalam lagi!" Ryan pula kini berasa sedap apabila lubangnya kini semakin laju ditujah. Terkemut-kemut lubangnya yang merah itu menerima batang Amir yang besar itu. Batangnya meleleh dengan air mazi.

"Sedap lubang sayang, kemut lagi. Ahh ahh!" Amir hanyut dalam perasaan yang enak. Batangnya meneroka setiap pelosok lubang kekasihnya itu. Puting dada Ryan dijilat dan dicium.

Ryan terus mengerang kesedapan walaupun tubuhnya dihenyak dengan sangat padu. Tangannya bermain di puting dada kekasihnya. Rambut Amir juga diramas.

"Abang nakk pancut nie sayang, ahhh! "
"Pancut dalam bangg, ermm ahh!"

"Ahhh ahh ahh!"

Crot crott, berdas-das air mani Amir dilepaskan di lubang Ryan yang merah dan masih terkemut-kemut itu. Kepalanya bermain di lubang Ryan bersama air maninya. Ryan terus melancapkan batangnya. Tidak lama kemudian, dadanya turut dibasahi oleh air maninya. Ryan menghembus nafas lega.

Mereka berdua terus berciuman dan berpelukan di sofa itu.

"Abang sayang Cikgu Ryan nie." Pipi Ryan dicium oleh Amir.

"Orang sayang abang jugak..."

DUDA (Gay Story) Where stories live. Discover now