Ryan sedang menyediakan sarapan di dapur. Dia hanya mengoreng nasi dan nugget. Amir masih lagi lena diulit mimpi. Selesai sahaja tugasnya, dia terus mengambil tuala nya dan menuju ke bilik air.
Pili shower diputar serentak tubuhnya itu dibasahi oleh pancuran air shower. Dia termenung seketika membayangkan hubungannya dengan Amir. Entah mengapa dia seperti berada tidak sedap hati. Walaupun Amir tidak ada menunjukkan tanda-tanda ingin curang mahupun berhubungan dengan orang lain, dia tetap khuatir.
Umur Amir kini sudah 31 tahun. Dia teringat yang Amir pernah menceritakan bahawa keluarganya memaksa dirinya untuk berkahwin. Ryan menyedapkan hatinya bahawa dia akan tetap bersama Amir walaupun kekasihnya itu akan beristeri. Tetapi sekarang, fikirannya berubah. Dia tidak mahu berkongsi kasih sayang Amir dengan siapa-siapa. Dia tidak mahu kehilangan Amir. Dia sayang Amir.
Pintu bilik air tiba-tiba diketuk dari luar. Ryan terus membuka pintu dan kelihatan Amir yang sedang terbogel tersengih melihatnya. "Morning sayang, abang nak mandi sekali boleh?"
Ryan tersenyum tanda mengizinkan. Amir terus memeluk Ryan dibawah pancuran air. Batangnya yang sedang tegang itu digesel-gesel di belahan punggung Ryan.
"Eish abang nie, orang nak gi sekolah laa japgi." Ryan menolak. Amir memuncungkan mulutnya, "Alaaa abang horny laa sayang."
"Orang hisap jelaa ekk?" Amir yang masih monyok wajahnya mengangguk perlahan. Ryan terus melutut di hadapan kekasihnya. Batang Amir dilancap seketika sebelum dimasukkan di dalam mulutnya.
Batang Amir dikulum dengan rakus. Tangannya bermain di kantung testis Amir. Amir mengerang kesedapan.
"Ahh sedap sayangg, mulut sayang best." kepala Ryan ditekan. Dia menghayunkan batangnya di mulut Ryan. Semakin lama semakin laju.
"Ahhh abang nak pancut, ahhh!"
Air mani Amir memenuhi ruang mulut Ryan. Ryan masih menjilat saki baki air mani yang meleleh di batangnya. Amir kemudian terus mengangkat muka Ryan dan mencium bibirnya.
"Thanks sayang, i love you."
"I love you too abangg, jangan tinggal orang tau."
"Yee, abang takkan tinggalkan sayang..."
=
Ryan tersentak dari lamunannya tentang peristiwa pagi tadi. Dia memerhatikan jam tangannya. Sejam lagi akan tamat waktu persekolahan dan dia masih mempunyai satu waktu kelas. Tanpa berlengah dia terus bangun dari mejanya dan keluar dari bilik guru itu menuju ke kelasnya.
Dari jauh, dia mendengar bunyi bising. Dia tersenyum sambil menggelengkan kepalanya perlahan. Budak-budak nie, kalau takde cikgu tak sah kalau tak main, getus hatinya.
Tiba-tiba, salah seorang pelajar berlari keluar dari kelas sambil riang ketawa. Malang tidak berbau, dia terjatuh tepat di hadapan Ryan.
"Aduhh!" Pelajar itu mengadu kesakitan sebelum menangis dengan jayanya. Melihat seluarnya yang sudah terkoyak bersama luka yang berdarah di lututnya, makin kuat tangisannya.
"Kamu okay tak nie?" Ryan yang cemas terus meluru ke arah pelajar tersebut. Dah sah-sah kaki budak itu terluka bole pulak dia tanya okay ke tak, adoii Ryan nie.
Ryan membelek luka pada lutut pelajar tersebut yang masih lagi menangis. Beberapa orang guru dan pelajar dari kelas lain sudah tertinjau-tinjau melihat mereka. "Hazri, sini sekejap." Ryan terus memanggil pelajar yang merupakan ketua kelas itu
"Yaa cikgu." Cemas pelajar tersebut berdiri di hadapan Ryan. Tau takot.
"Kenapa bole jadi macam nie?"
YOU ARE READING
DUDA (Gay Story)
Roman d'amourRyan, seorang guru praktikal ditakdirkan untuk bertemu dengan Talha, yang merupakan seorang duda dan ayah kepada pelajarnya. Mungkinkah Talha ditakdirkan untuknya selepas apa yang berlaku antara dirinya dengan bekas kekasihnya?