Talha melangkah masuk ke dalam rumahnya bersama Mikael. Sunyi sahaja rumahnya, pasti bibiknya sudah pulang ke rumah. Dia memang memberikan pelepasan kepada bibiknya itu untuk pulang sebelum senja.
Dia menyandarkan tubuhnya di sofa. Mikael dipandang "Mika gi naik mandi dulu okayy, pastu turun dinner."
"Okay papa!" anaknya itu terus naik ke atas menuju ke biliknya. Talha mengeliatkan badannya yang berasa lenguh. Kalau ada bini kan best, bole tolong urut-urut. Talha memejamkan matanya.
Tiba-tiba, bahunya terasa seperti disentuh dari belakang. Tangan yang menyentuh bahunya itu kemudian perlahan-lahan merayap ke dadanya. Puting dadanya digentel perlahan. Talha mula berasa rimas, dia sudah dapat mengagak perbuatan siapa itu. Terus tangan itu ditepis "Ziyad, stop it!"
"Alaa, Ziyad just nak tolong urut abang jee." Ziyad cuba untuk menyentuh Talha tetapi ditepis lagi.
"Ziyad, kan abang daa cakap banyak kali. Abang tak suka. Abang bukan gay cam kau. Kau horny pegi laa cari laki lain."
"Tapi Ziyad nak abang..."
"Enough, abang daa terima perangai Ziyad nie pon daa cukup baik. Stay away from me."
"Abang, please Ziyad nak main dengan abang." Ziyad tetap berusaha memujuk.
Dia segera duduk di atas riba Talha. Baru sahaja Talha ingin menolak, tangannya terus mengusap benjolan di celah kangkang abang iparnya itu. Batang Talha mencanak naik apabila diusap sebegitu. Talha mula berasa aneh, sudah lama dia tidak merasai keenakan melakukan seks. Sejak isterinya meninggal, melancap pun dia tidak pernah.
Ziyad tersenyum. Talha seperti menikmati usapannya. Bingo. Dia tanpa lengah lagi merangkul leher Talha. Wajah Talha di dekatkan dengan bibirnya. Tangan Talha pula diletakkan di punggungnya "Abang ramas laa bontot Ziyad."
Dia memaksa tangan Talha untuk meramas punggungnya sambil dia melajukan lagi usapan di batang abang iparnya. Besar batang laki kakak aku nie, kalau dapat masuk lubang aku nie memang nikmat! Minda Ziyad sudah menerawang.
Talha pula seperti sudah hilang kesedaran. Dirinya hanyut dalam rasa yang enak. Tangan Ziyad memang pandai mengusap batangnya. Dia tidak dapat menahan dirinya lagi. Punggung Ziyad semakin kuat diramas seiring dengan Ziyad yang semakin laju mengusap batangnya.
Talha mendesah perlahan. Ziyad membuka baju dan seluarnya. Boxer nya dilurutkan ke paras lutut, mendedahkan punggungnya yang putih dan mantap. Talha terkedu sebentar apabila tangan kasarnya menyentuh kulit punggung adik iparnya yang lembut. Seluar Talha juga sudah dilurutkan dan Talha kini hanya berboxer.
Ziyad mengeselkan belahan punggungnya di batang abang iparnya. Jiwanya meronta kesedapan, lubang sudah tidak sabar ingin mengemut batang Talha yang besar itu. Dia mendekatkan wajahnya di telinga Talha "Abang nak try masukkan konek abang dalam bontot Ziyad tak?"
Talha tidak bereaksi. Tubuh Ziyad dirangkul kemas. Cuping telinganya dijilat dan lehernya dicium. Desahan Talha semakin kuat. Jarinya merayap pulak ke belahan punggung adik iparnya dan berhenti di lubang Ziyad yang ketat. Talha menelan air liurnya. Ini kali pertama jarinya meneroka di lubang jantan. Nafsunya semakin memuncak.
Ziyad tidak mahu menunggu lagi. Dia mengambil air liurnya dan melumurkannya di lubang punggungnya. Baru sahaja dia ingin mengeluarkan batang Talha dari boxernya...
"Papa! Dalam bathroom ade lipas!" jerit Mikael dari atas. Talha terus kembali ke alam nyata. Dia terkejut melihat Ziyad yang sudah berbogel di atas ribanya. Tubuh Ziyad ditolak dan dia segera memakai semula seluarnya. Tanpa menoleh ke arah Ziyad, dia segera menuju ke atas untuk mendapatkan anaknya.
Ziyad menghempas tangannya di sofa itu. Rambutnya diraup dengan geram. Sikit saja lagi dia dapat menakluki batang Talha. Kacau daun punya budak!
Dia memakai semula pakaiannya. Dengan wajah yang bengang, dia terus keluar dari rumah abang iparnya dan memandu keretanya ke suatu tempat. Dia masih memikirkan cara untuk mengoda abang iparnya itu. Dia tidak akan menyerah. Selagi batang lelaki itu tidak menusuki lubang punggungya, dia tidak akan pernah berhenti.
YOU ARE READING
DUDA (Gay Story)
RomanceRyan, seorang guru praktikal ditakdirkan untuk bertemu dengan Talha, yang merupakan seorang duda dan ayah kepada pelajarnya. Mungkinkah Talha ditakdirkan untuknya selepas apa yang berlaku antara dirinya dengan bekas kekasihnya?