Capitolul 4

1K 44 11
                                    

Uite capitolul..nu e capitolul :))) Citeste mai jos.


-----------------------------------------

Am mers apoi sa mananc ceva.Eram sincera foarte mancacioasa.Am fugit jos unde am mancat ceva apoi m-a anuntat Ed ca plecam la baieti.Am pornit spre garderoba mea de unde m-am imbracat intr-o camasa in carouri si niste pantaloni de blug.Cine m-ar vede nu ar zice ca am 14 ani.Am mers apoi la sor’mea in camera si era imbracata intr-o rochita scurta albastra gradient .Lui sor’mea ii plac rochiile foarte mult.Ar trebui sa ii cer si eu o data rochia asta.

Am pornit in masina lui Ed spre One Direction.Am observat ca nu stateau departe de noi deci era usor pentru Dani sa mearga si sa le studieze fiecare miscare de fiecare data.

Am intrat inauntru unde am fost primite de Harry care ne-a imbratisat pe fiecare.

Am pornit spre sufragerie unde am vazut alti 5 lenesi stand peste tot pe acolo cu laptopuri si tablete in mana.5? Da.Era si Josh pe acolo.

Am dat mana facand cunostinta si cu Josh care din punctul meu de vedere e super hot.Ma tot uitam la el si ma uitam si prin camera ca sa nu ma vada.

O fata ca mine de 14 sa fie indragostita de un baiat de...?

-Deci Josh cat ai?Cati ani ai? spuse sor’mea parca citindu’mi mintea

-23 de ce? spuse chicotind.

-Intrebam doar.

Apoi scoate telefonul si imi trimite un mesaj.Isi musca putin degetul pana sa primesc apoi „blig blig!” in semn ca am primit un mesaj.Toata camera se uita la mine iar eu ma uitam la Dani care incepusa sa rada.Off las ca vede ea.

Na vezi ca bunaciunea e prea mare pentru tine sweetheart.Lasa ca te multumesc cu 1D.Il iau eu pe Louis si pe Josh.  „

 

I-am aruncat o privire urata si am continuat sa zambesc.Ei vorbeau impreuna si cu sor’mea care se baga pe acolo dar eu sincera nu prea aveam ce sa discut.Chiar daca vorbeau de meci, eu sunt timida.

-Mda, eu nu m-am uitat la meci dar ea da. si arata spre mine sor’mea.

-Serios?Te uiti la meciuri?  spuse Zayn

-Da. spun eu incet apoi zambesc

-Nu prea esti vorbareata nu’i asa?souse Louis chicotind

-Acasa cu mine e... spuse Dani incet dar totusi cat sa auda toti

Mi-am rotit ochii apoi mi-am bagat privirea in telefon trimitand un mesaj Donei.

Peste 5 ore in park-ul central.Trebuie sa ne scapam de o idioata. –Angia

O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum