Capitolul 8

886 44 6
                                    

*Din perspectiva lui Simona*

Se pare ca vara mea m-a cam luat prin magazine.M-am ales cu o manichiura si pedichiura.Bijuterii, haine si o coafura.Nu mai zic de telefon.Era Iphone + carcase + cartela.M-am distrat pentru ca aratam foarte amuzant in rochii scurte din cauza ca am niste buturugi in loc de picioare.Se pare ca trebuie sa slabesc daca vreau sa port haine "frumoase" cum le spune Demi.Eu sincera nu stiu cum am ajuns sa fiu ca ea.Nu vroiam dar..stiu ca ii e rusine cu mine si ar trebui sa ma supun macar putin.

Am plecat spre casa cu un taxi si am intrat punandu’ma cu pungile pe canapea bucuroasa ca s-a terminat tot.Nu credeam ca se va intampla asta vreodata.

-Ti-a placut.

-Nu mi se va urca la cap.Nu mi se va urca la cap.Nu mi se va urca la --- , incercam sa zic asta ca sa nu mi se urce la cap si sa nu devin asa

-Hai ma lasi!

-Hey!Gandeste’te ca a fost o zi buna si uita de faptul ca stau doar o sapt.

-De fapt...

-De fapt what?

-Prin ordin judecatoresc.Si citez! Vei sta o luna cu mine si daca iti place plecam la judecator si vei ramane la mine.

-Si cum vom face cand ai turneu?

-Very easy.Nu te voi trimite la scoala.Stiu deja ca turneele vor veni si sunt sigura ca nu te vei descurca la o scoala publica.Scoala acasa!

-Dar esti tanara!Traieste’ti viata!

-E mai tare daca vad cum e sa stai cu cineva ca tine.

-Te rog!Esti inca tanara si ai timp sa faci ceva in viata.

-Da!Sa te cresc.Nu va fi asa greu.

-Daa!spun eu ironica si putin nervoasa

-Greu e la bebelusi cand trebuie  sa ii schimbi.

-Mi-e foame.

-Sa mancam!

Am mers in bucatarie unde am ales sa pregatim niste paste cu sos si ton.Am mancat si apoi am plecat in camera de sus care se presupunea ca e a mea acum.Peretii erau roz iar pe jos era parchet.Era mare.Avea doua ferestre mari care aveau jaluzele cu steagul britaniei iar un covor pufos la fel..cu steagul britaniei.Lenjeria de pat era alba spre roz deschis cu inimioare cu putin roz pe perini.Pe birou se putea oberva un laptop inchis.Apoi in fata biroului atasat de perete o plasma mare.Dulapurile erau puse langa geamuri iar langa birou se afla un dulap pentru carti chiar langa o frumoasa si mare oglinda.Pe peretele de langa usa se afla un fel de birou de machiaj.Gen cele din desene.Pe ea erau diferite machiaje si diferite chestii.

-Asta va fi camera ta.spuse Demi fericita din spatele meu.

O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum