Capitolul 16

618 26 7
                                    

 Deci.. vreau ceva de la voi...cel putin daca vreti urmatoarea parte devreme...adica 12 likes la aceasta parte!!

-----------------------------

-Angi?!

Bucuria sa o revad pe micuta Angi e mare.Nu am mai vazut’o de cand avea 15 ani.Adica acum 3 ani.Parul era mult mai lung si faptul ca o vad la un concert Uan Diraction ma mira mult.Nu vroia sa vina aici.

-Ce faci aici?

-Obligata de Olivia.Tu?

-Am venit sa imi sustin iubitul.

-E in Uan Diraction?

-Da.

Numele lor mare le-a aparut pe ecran, se pare ca se scrie One Direction, eh...Ma rog, Angi a imbratisat’o pe Olivia si pe mine si ne-a luat de mana pana in culise.S-a sarutat cu un baiat inalt in dungi.M-am uitat la cei 4 baieti de langa acesta.Dintre toti unul mi-a dat o impresie superba.Avea o tinuta rock, mai putin tricou pentru ca era la bustul gol .Ii se puteau vedea usor tatuajele care ma impresioneaza.Si-a pus si acesta tricoul si am facut cunostinta cu ei.

Cel cu parul cret se tot dadea la mine eu acceptand orice, m-am apropiat de cel cu creasta si am facut cunostinta.Inima mi-o lua la goana.Opreste’te fa nebuno si intoarce’te!Nu accept sa stau fara inima.

S-au dus pe scena si apoi au inceput sa cante.Doamne, ce ascult eu oare?

Cand au terminat cel cret ,Harry cred, tot flirta cu mine.

-Si care din albumele noastre iti place mai mult?

-Teoretic, nu prea va ascult, dar daca o intrebati pe Olivia va poate raspunde.spun aratand cu amandoua degetele spre Olivia

-Tu ce asculti?spuse Zayn

-Rock.Tu?

-La fel.Cantareti preferati?

-Paramore,Evanescence, AC/DC, Metallica..

-Avem ceva in comun.spuse Zayn zambind

Am zambit si eu.Inima idioata.

Am plecat apoi si am vorbit cu Angi.Nu mai vorbisem de mult si sincera imi era dor de ea.Ne-am gandit sa ne facem o zi a noastra.I-am dat „La Multi Ani” stiind ca acum cateva zile a fost ziua ei iar apoi ne-am programat ziua de maine .O zi a la Hayley & Angi.

Am facut schimb de numere apoi eu am plecat impreuna cu Olivia care tot canta pe strada ca o beata ca i-a intalnit.A baut doar o bere cu lamaie nu avea cum sa se imbete.Mi-am luat si eu una.

O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum