De ce am impresia ca acest capitol va fi foarte sadic?Plin de ucideri si despartiri?RIP. Si pentru urmatorul capitol avem nevoie de....rabdare.Ca doar nu sunt masina de scris :)) Poate il postez zilele astea [cu siguranta]
---------------------------
A doua zi au fost mici incurcaturi dar ne-am descurcat.A trebuit sa facem dansuri street dance si cel mai rau e ca sunt destul de grele.Am ajuns obosita in cabana si m-am culcat.
Apoi in a 3 –a zi ne-am apucat de lectiile de chitara.Erau superbe si mi-au placut mult de tot mai ales ca am invatat ceva nou.
*Din perspectiva lui Jenna*
Am mers sa cer permisiunea sa ies din tabara ca sa ma duc la o prietena.Domnul Sheeran mi-a acordat’o si am fugit astfel spre casa prietenei mele.Era vorba de Mari.Este o fata superba cu o inima mare si sufletul darnic dar intotdeauna problemele se ivesc de ea ca si de raie.O iubesc ca pe o sora si o indragesc ca pe un iubit.Vorbesc cu ea in fiecare zi si ma ajuta la necazuri la fel ca mine.Lucrul cel mai rau este ceea ce are.Adica o boala.Se confrunta cu o boala foarte grava: Cancerul.
Aceasta boala o face sa nu vrea sa iasa din casa.Il are de 6 luni si trebuie sa plece urgent la medic astazi.
Am mers la ea si am salutat’o luand’o in brate.Astazi nu mai avea deloc par .I-am dat palaria mea si cu ultimele puteri pe care le are am ajutat’o sa plece spre spital.Am luat un taxi.
Am ajuns la spitalul din centru, am dat banii taximetristului si am plecat astfel spre zona de urgente a spitalului.Cand a vazut’o doctorul, a spus ca trebuie sa intre de urgenta in operatie.Lucrul cel mai rau este ca operatia costa cat 10 case.
Stateam cu ea acolo.O priveam si plangeam in acelasi timp.Fata asta e minunata si trece prin asa multe chinuri.A trebuit sa faca avort o data din cauza ca a fost violata, mana stanga nu ii mai „functioneaza” si nu o poate folosi din cauza unui accident, are probleme cu inima si are cancer.
Stiu deja ca nu o sa mai reziste mult oricat as dori sa mai stea dar nu poate, trebuie sa se duca la parintii ei.Acolo sus.Nu mai rezist din simplul fapt ca viata asta e asa de dura cu ea.Unele persoane plang ca nu primesc iphone-uri si tablete..Ea plange ca nu primeste o viata buna, un trai, un loc unde sa stea.
Am stat cu ea aici cam o ora apoi doctorul m-a chemat sa imi spuna ceva.
-Ce este?
-Ne pare rau sa va dam o veste urata.
-Ce fel de veste?
-Nu mai are de trait mult.
-Cat mai are? spun eu cu lacrimi in ochi
-O ora cel mult doua.
Am inchis ochii si am inceput sa plang mai tare.In hohote, si nu mai puteam.
CITEȘTI
O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]
FanfictionClaritate,copilarie si..vise?O fata, una simpla, fara bani si cariera.Nu e vedeta, e o fata micuta, un oras mare si egoist, urat si orgolios..Un oras in care lumea trece si te loveste dar nu se scuza, un oras in care ura se vede si prin vorbe si pri...