Capitolul 2

1.4K 54 8
                                    

Am postat capitolul doi.Scuze ca nu e lung.Mi s-a parut foarte scurt dar sa speram ca va place. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Am plecat apoi sa imi sterg „parasutismul” din lista mea de facut in aceasta vara.Am mers apoi la masa si m-am culcat nu inainte sa vorbesc putin prin mesaje cu Dona.

De dimineata m-am trezit cu o durere imensa de cap asa ca am fugit spre dormitorul mamei si am luat o pastila.Apoi am mers jos si am mancat ceva.Ed nu era acasa iar Dani era tot asa la o petrecere.Eu eram cu mama acasa.Am plecat pe afara indiferent chiar daca era 8 dimineata.Vroiam sa simt ploaia care duce caldura ce o emana vara.Asta era a 5 a zi a lui Sheeran la mine.In doua zile urmeaza concertul.

Ma simteam bine.Am primit un mesaj.Era de la Maria.

Se pare ca e la X factor impreuna cu sor’sa.E dansatoare acolo.

Am continuat drumul.M-am izbit de un baiat si nu mi-a luat mult sa vad ca e de la a 8-a D de la mine de la scoala.Ne cunosteam bine.Numele lui e Mark.

-Salut Mark!

-Hey,Ang!

-Ce faci?

-Bine. si da din umeri. Ne asezam pe o banca sa vorbim?

-Daca nu ai ce face si chiar vrei,ok.

Am mers pana am gasit o banca.

-Si te’ai intalnit insfarsit cu Sheeran?

-Tu de unde sti?

-Ai uitat ceva?Stiu tot.

-Corect.

Era un baiat cu o atitudine smechera.Ii place rock-ul si are un stil de strada.Purta niste casti la gat, o sapca pe cap si niste haine lasate.Era de treaba si e un baiat super.Pacat ca are iubita.

Am inceput sa discutam despre fotbal.Imi place mult si el a fost fotbalist.Dar acum e skater si basketbalist.Am jucat basket acum un an.

-Te gandesti sa te reapuci de basket?

-Nu stiu.Ma gandesc ca o sa stau mai mult la invatat si la laptop.Nu’s sigura ca o sa reusesc.

-Hai!E usor in a 9-a.Mai ales daca esti la liceul la care’s eu.La ce liceu esti?

-Nordwest.

-Ca mine!

-De unde sti ca e usor?

-Am o verisoara care a fost acolo.Sti sora lui Maria?Maria de la 7 C?

O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum