P.S. sa va zic un scurt preview: in aceasta parte Angi se va saruta cu cineva..dar nu cu Mark...Sa vedem ...v-am facut curiosi?
-------------------------------------
*Din perspectiva lui Angi*
M-am trezit somnoroasa si apoi am plecat spre baie unde am bagat capul in chiuveta si am adormit din nou.M-am trezit in jumatate de ora si apoi m-am spalat pe dinti.Am mers sa imi caut o tinuta si am ales una simpla formata dintr-un tricou mai lung alb simplu cu cateva tinte deasemenea niste blugi.Am mers si mi-am indreptat parul apoi am plecat jos sa mananc ceva.Am plecat apoi spre casa lui Demi.
Am sunat la usa apoi mi-a raspuns Simona.Era imbracata intr-o rochita frumoasa micuta si niste sandale hello kitty .Imi aminteste de mine cand eram mai mica...desi e doar cu un an mai mica. Mi-a dat telefonul sa il bag in geanta mea si cu portofelul.Am pornit spre Mall.Am mers mai intai spre un Starbucks apoi am pornit in H&M.Am mers asa pe acolo cam doua ore.Am plecat apoi sa ducem totul la casele noastre si am plecat spre parc.
In parc ne intalnim cu Josh si se pare ca era singur.
-Hey Josh. Ce faci?
Era cu moralul la pamant.
-Hey...Uite ce sa fac imi limpezesc gandurile..
-Ce ai mai patit?
-M-am despartit de Cami.Se pare ca daca citesc mesajele din telefonul ei iti dai seama ce persoana e.
-I’m sorry for ya.Si apropo „TI-AM SPUS EU”.
-Mda.
-Las’o.Uit’o okey?
-Oke.
-Pa.
-Ciao.
Simona nu a rezistat si din curiozitate, m-a intrebat despre ce eram vorba. Am plecat apoi mai departe si am ajuns la un spatiu de joaca unde nu am rezistat si ne-am dat prin tot ce era posibil.Am mancat o inghetata apoi am plecat sa luam o punga de seminte si doua doze.Am plecat asa spre parc si am facut inconjurul lui de cateva ori pana am terminat semintele.
Ne-am intalnit cu gasca noastra si am pornit un meci de fotbal.Se pare ca Simona era foarte buna la fotbal.I-a trantit la pamant iar noi am castigat.Suntem cei mai tari mereu castigam.Apoi au urmat mici certuri intre baieti ca dupa un meci si am mers spre parc din nou.Pe drum ne-am hotarat ca am merge mai bine la un cinema.
Am mers astfel.La cinema am vazut un film de actiune super apoi am plecat spre casa.Era 1 si nu stiam ce vroiam sa fac.Am plecat jos si am vazut ca mama era acasa.
-Ce mai faci draga?Esti bine?Ai facut dus?Te-ai schimbat in fiecare zi?Ti-ai primit pedeapsa cum trebuie?Iti este foame?Ai mancat?Ai fumat?Te-ai machiat?Te-ai bronzat?
CITEȘTI
O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]
FanfictionClaritate,copilarie si..vise?O fata, una simpla, fara bani si cariera.Nu e vedeta, e o fata micuta, un oras mare si egoist, urat si orgolios..Un oras in care lumea trece si te loveste dar nu se scuza, un oras in care ura se vede si prin vorbe si pri...