Nu am avut timp sa revizuiez partea deci mii de scuze pentru greselile gramaticale..Sper sa va placa.
---------------------
La sfarsitul orelor am primit iar bataie.GATA!NU mai suport!Am plecat spre directoare si i-am spus pe toti.Aceasta enervata la culme ca deobicei, a chemat politia.Se pare ca cei care au facut asta s-au ales cu amenzi.Yuppy!
Am plecat spre casa si apoi am mers la mine in camera.Am intrat pe internet si am stat pe Skype vorbind cu Louis,Josh,Argentina,Maria,Mark si Ed.
Mi-am facut o noua poza de facebook, mi-am pus’o la profil si aceasta a facut 20 de likes in jumatate de ora.Am plecat apoi prin oras si am facut putin shopping.
*Din perspectiva autorului*
Deci in aceste luni vreti sa vedeti ce au mai facut protagonistii nostrii?
Pai Angi si Dani au fac primul semestrul din clasa a 9-a respectiv clasa a 12-a, Simona face lectii acasa, Demi a terminat filmul si are o relatie foarte frumoasa cu Niall, One Direction sunt in turneu, peste cateva zile e ziua lui Louis si Ajunul Craciunului respectiv Craciunul!
*Din perspectiva lui Angi*
Am mers si am cumparat niste cadouri impreuna cu Demi.Le-am luat la toti ceva pentru ca de Craciun vom fi toti.Deasemenea drept cadou pentru Louis i-am luat un ceas.
Am plecat spre casa apoi am observat ceva: NINGEA!Era asa frumos: un strat alb de zapada argintie acoperea fiecare particica a capitalei Britanice.Era foarte frumos iar fulgii mari se puteau observa usor.
*24 Decembrie*
A venit si ziua cea mare.Louis implineste 21 de ani!Mi-am luat niste haine la intamplare,geaca,fularul si nelipsita caciula si am iesit la o plimbare.In Londra totul era acoperit cu o betea alba de toata frumusetea.Ajunul Craciunul avea miros de prajitura si porc la cuptor iar bataile cu bulgari se gaseau la tot pasul.
Am plecat spre parc unde am fost bine-intampinata de catre Mark.Ne-am dat cate un sarut si am plecat sa ne plimbam.La ora 4 am plecat fiecare la casa lui astfel imbracandu’ne pentru petrecerea lui Louis.Se pare ca si-o serbeaza in club.
Am plecat astfel toti.Am intrat cu greu ca’s minora dar am intrat.I-am dat cadourile apoi a suflat in lumanari.In spatele clubul era un fel de jacuzzi.M-am pus langa el si am observat cum luna si luminile se reflecta in apa transparenta.
-Frumos nu’i asa?
-Da,Louis.
-Ce faci aici?
-Stau si privesc.Tu?Nu ar trebui sa te duci sa te bucuri de petrecere?Doar o data implinesti 21.
-Da, stiu.Multumesc pentru cadou.Am inceput sa il port.
CITEȘTI
O fata obisnuita VS. o vedeta [Louis Tomlinson Fan fic]
FanficClaritate,copilarie si..vise?O fata, una simpla, fara bani si cariera.Nu e vedeta, e o fata micuta, un oras mare si egoist, urat si orgolios..Un oras in care lumea trece si te loveste dar nu se scuza, un oras in care ura se vede si prin vorbe si pri...