3.rész

428 19 0
                                    

//-Hát igen nem rossz!//

-Tessék jól hallottam Dylan azt mondtad nem rossz ez azt jelenti szerelmes vagy?- kérdezte teljesen boldogan.
-Dehogy is bro ne legyél már balfasz mért lennék szerelmes?-mondtam és egyben kérdeztem is tőle.
-Hát mert azt mondtad igen nem rossz és te nem szoktál így viselkedni még Olivia közelében sem, szóval ezt vehetjük úgy hogy szerelmes vagy.-mondta Lukas

Amy szemszög__

Az első nap elég gyorsan telt de mit is vártam.Szereztem egy legjobb barátot Hollyt és mint kiderült Dylan a bátyja. Máma átjön Holly mert megyünk vásárolni a sulis bálra.

-Holly gyeree már!-kiabáltam oda neki.
-Jólvan megyek már pillant.-mondta-Először menjünk Rossmanba légyszi!-könyörgött és boci szemekkel nézett rám.
-Jó rendben, menjünk először Rossmanba.-mondtam majd elindultunk.

Mikor oda értem minden rúzst szájfényt kipróbáltunk párat meg is vettem mert biztos kelleni fog egyszer. Aztán mentünk ruhát választani a bálra én egy fekete szoknyát választottam ami alul csillogott Holly pedig ugyan ilyet csak ő kék színűbe. Majd mentünk kajálni és kivel bocsánat kikkel találkoztunk
Olivia meg valami idegen pasi épp bent voltak de mi mintsem törődve ezzel elindultunk befelé és megrendeltük a kajákat.

-Amúgy Holly neked tetszik most valaki? - kérdeztem tőle teljesen hirtelen.
-Hát igen Lucas Dylan haverja tök cuki meg helyes.-És neked? - kérdezte vissza.
-Hát nekem...a bátyád tetszik nagyon sajnálom.-mondtam lehajtott fejjel
-Mit sajnálsz Amy összeilletek.-mondta mire meglepődtem.

Miután végeztünk elindultunk Hollyékhoz. Bementünk és Holly anyukája üdvözölt bennünk.
Majd felmentünk Holl szobájába.

-Hallod Holl nagyon szép szobád van.-mondtam majd körül néztem mindenhol.
-Köszii! - mondta majd leült az ágyra én meg követtem.
Hirtelen Kopogásra lettünk figyelmesek és Dylan bejött az ajtón rám nézett majd vissza Hollyra.

-Hé majom itt van Lukas szóval ha akarsz...
-NEM nem köszi. - mondta Holly zavarodottan.
-Én viszont szeretnék Lucassal beszélni van valami.-mondtam majd Holly úgy nézett rám mint aki ott helyben meghalt.
-Jó akkor gyere!-mondta Dylan

-Hé Lucas hozzád jött! - mutatott rám
-Szia!
-Szia Lucas beszélhetnénk?-kérdeztem
-Persze gyere! - majd megpaskolta az ágyat hogy üljek oda.

-Megtudhatom, hogy kibe vagy szerelmes ha nem olyan nagy gond? - kérdeztem komolyan.

-Amm jó rendben!-majd belesugta a fülembe.-De mostantól a "húgom" leszel! - mondta teljesen őszintén.
-Jó rendben, de össze is jössz vele ugye? - kérdeztem.
-Majd igen!
-De hívd el a bálba!-förmedtem rá.
-jojo elhívom na de most menj már vár rád de... szólok Dylannek hogy szereted! - mondta majd elhagytam a szobát.

Mikor vissza mentem Holly az ajtó előtt várt rám majd elmondtam neki mindent és kiment a szobából én meg csak követtem.

Ennyi is lenne ez a rész köszii szépen! puszii

 Az  új suli rossz fiúja Where stories live. Discover now