6.rész

321 18 0
                                    

//Miután Dylan elment úgy 10 perccel később egy autót hallottam beparkolni a garázsba, így anyáék haza értek.//

1 nappal később

Beszélnem kell Hollyval! ez volt most az egyetlen fontos dolog így gyorsan elvégeztem a reggeli rutinomat és indultam a suliba.
Vagy már 10 perce várok Hollyra de szerintem több is de még mindig nem ért ide.Majd egyszer csak megláttam az ajtóban.

-Holly végre itt vagy!-futottam oda hozzá.-Beszélnünk kell sürgős.
-Jó oké miről lenne szó!-kérdezte
-Hát nagyon beleszerettem a testvéredbe csak ő nem biztos hogy így érez irántam pénteken mikor mentem haza tőletek valaki követett és nagyon megijedtem majd jött Dylan és segített majd ott aludt nálam és.. és...-Hadartam egy szuszra az egészet.

-Jó nyugi nyugi segítek.-mondta ő teljesen nyugodtan.

***

délután

épp megyünk ki az iskola kapun mikor Dylan elém áll azzal hogy "beszélnünk kell" ránézek Hollyra aki csak kacsint és a szeméből tükröződik hogy menjél csak, majd Dylan megfogta a karom és húzott maga után.

-Dylan jól vagy minden rendben?-kérdeztem majd rám néz és neki tol a falnak.
-Amy semmi sincs rendben szeretlek!- jelenti ki mire én full vörös fejjel állok ott.
-... Dylan én is szeret...-folytattam volna de Dylan gyorsabb volt és megcsókolt, levegő hiány miatt elváltunk és egymást néztük.

-Amy lennél a barátnőm?-kérdezte full komolyan.
-Igen!-Válaszoltam majd rá ugrottam és már a kezében fogott,majd letett a földre és én pedig megöleltem.
-Gyere át!-mondja
-Okés!-mondom majd megfogja a kezem és kézen fogva megyünk hozzájuk.

Úristen de happy vagyok én vagyok a világ legboldogabb lánya végre össze jöttünk elsem hiszem épp tartunk hozzájuk majd mikor végre megérkezünk bementünk a házba én szóltam, hogy megkeresem Hollyt, hogy elmondjam neki a tényeket.

Miután elmondtam Hollynak mindent elindultam haza Dylan pedig elkisért nehogy baj legyen.

ennyi is lenne ez a rész kicsit rövid de remélem tetszett!!

Puszikaa

Aadruu voltam

 Az  új suli rossz fiúja Where stories live. Discover now