5.rész

333 18 0
                                    

//Fogta a kezem  és futott én meg futottam utána pár könnyem ki is folyt de erősnek kell lennem.//

Amy szemszög

Még mindig futottunk majd a házunk előtt álltunk Dylannel. Csak én lennék otthon mivel Hanah a barátnőjénél alszik anya pedig dolgozik.

-Megjöttünk!-Szólalt meg Dylan.-Jobban vagy már, elég vörösek a szemeid?-kérdezte.

-Igen jobban vagyok köszönöm a segítséget, de Dylan nem mar adnál itt velem, kicsit félek. - mondtam Dylannek aki látszólag gondolkozott.

-De persze itt maradok ha nem baj! - mondta

-Jobban vagy már? -kérdezte kicsit aggódó hangon.

-Igen már sokkal jobban vagyok köszönöm!-válaszoltam.

-Akkor jó!

-Dylan nyugodtan aludhatsz az ágyamban én majd alszok a földön. - mondtam de mint aki meg sem hallotta volna.

-Nem kell köszi jó lesz nekem itt is! - mondta majd elterült a földön.
-Hát jólvan te tudod.-mondtam majd egy takaróval betakargattam.

***

//Reggel//

Dylan szemszög

Reggel Amy agyában ébredtem de Amyt sehol nem látom így úgy döntöttem, hogy lemegyek és megnézem hol van. Lassan megyek le a lépcsőn majd finom illatokat érzek a konyhából.

-Jó reggelt! - köszönt Amy.-Remélem jól aludtál! - tette hozzá.

-Igen köszönöm!-mondtam majd leültem az asztalhoz.
-Tessék itt a reggeli!-Szólalt meg Amy.
-Köszönöm szépen!

mikor mind ketten megreggeliztünk összeszedtem magam és elindultam haza. Szerencsére ma nem volt suli mert szombat van így legalább a sulit megúsztam.

Amy szemszög

Miután Dylan elment úgy 10 perccel később egy autót hallottam beparkolni a garázsba, így anyáék haza értek.

köszi szépen ha elolvastad puszii neked!!!

Aadruu voltaam

 Az  új suli rossz fiúja Where stories live. Discover now