Amy szemszög
Miután megreggeliztunk Dlyan elindult haza én pedig elmosogattam, majd felmentem a szobámba, és leültem tanulni. De ez nem tartott sokáig h egy ismeretlen szám képet küldött, az elején még nem akartam foglalkozni vele de aztán megnyitottam a chatet. Egy olyan kép tárult fel a szemem előtt amit nem akartam volna látni. Valaki más csókolozott Dylannal, hirtelen össze szorult a szívem könnyek gyültek a szemeimbe, és alig kaptam levegőt.
Hirtelen a földön találtam magam, és Hanah hangját hallom.-Amy.. Amy...Amy jól vagy?-kérdezte én pedig megint elsírtam magam.
-Jól vagyok Hanah de felhívnád Hollyt!-kértem tőle majd ő pattant is a telefonomhoz és hívta az említett személyt.Olyan 15 perc telhetett el és csak annyit látok, hogy Holly ilyedt fejjel rontja be az ajtót majd becsukja maga mögött és oda jön mellém.
>>Holly szemszög>>
Miután megkaptam a hívást egyszerre futottam Amyékhez meg sem állva. Majd mikor végre oda értem rohantam be a házba, fel a lépcsőn Amy szobája felé az ajtót úgy rontottam be mintha az életem múlna rajta. Mikor beléptem a szobába Amy a földön feküdt kisírt szemekkel.
Az ajtót becsukva mentem oda hozzá majd a telefonját elém tette, ezt nem akartam elhinni.<<Amy szemszög<<
Holly nálunk aludt így másnap együtt mentünk suliba. Dlyant egész álló nap ignoráltam rá sem tudtam nézni. Majd mikor végre vége lett a napnak Hollyval együtt indultunk haza, de mielőtt ki értünk volna azon a retkes kapun valaki hátulról elkapta a kezem.
-Mit akarsz már?-kérdeztem türelmetlenül majd mikor észrevettem, hogy aki vissza rántott az Dylan könnyek gyűltek a szemembe.
-Mi bajod van Amy? Mért ignorálsz egész nap, még csak rám sem nézel!-jelentette ki, mire én megmutattam a képet.-E...ez... ez nem az aminek látszik!-mondta akadozva.
-Ahh értem szóval igaz is, tudod mit Dylan hagyjuk az egészet abba!-mondtam majd ott hagytam.folytatjuk...
YOU ARE READING
Az új suli rossz fiúja
RomanceEgy lány aki sulit váltott de elég könnyen beilleszkedik az új suliba és bele szeret egy fiúba aki nem más mint a suli rossz fiúja . Ebből gondok lesznek vagy akár történni fog valami köztük?? Olvasd el és megtudod köszönöm szépen puszii😻💗